Jmenuji se Eren Jeager, je mi sedmnáct a jsem gay, což asi jde poznat hned na první pohled.
Zítra je Pride, bude moje první a už se nemůžu dočkat. Bydlím sám, ale právě že je zítřek speciální jsem si pozval kamarády, s kterými tam půjdu. Měli přijit na oběd a už někdo zvonil a to bylo teprve jedenáct!!
"Sakra, jsem ještě v posteli" zařval jsem. Za dveřmi jsem slyšel jemné uchechtnutí, určitě to byla Ymir a Christa bylo mi to jasný. Hodil jsem na sebe tričko abych nebyl jen v boxerkách, protože nikdo znás by nebyl nadšenej.Otevřel jsem jim a hned na mě vtrhli a objali mě a sedli si na gauč, přitom na stůl Christa hodila tašku s make-upem a jejich vlajky. Vlastně byly jsme taková "teplá banda" Ymir a Christa spolu chodili. Ymir byla lesba a Christa pansexuálka, ještě by měli dorazit Armin naše malá blondýnka a koní ksycht. "Kss". Jen na něj pomyslím a už je mi zle. Jen jsem si na ně vzpomněl a byli za dveřmi otevřel jsem a taky spatřil jejich vlajky. Arminova gay vlajka a koňova bisexuální (nemohl jsem si mu říkat jinak než kůň nebo koní ksycht). A taky spolu chodí v tyhle partě sem jedinej osamělej teplouš já a ještě k tomu panic, je to docela vtipný když na to pomyslím.
Zeptal jsem se Christy na co má tolik make-upu a ona mi stydlivě odpověděla:"noo, ehm chci vám všem udělat duhovej look na zítřejší pride".
Armin na to řekl:"aby jsme vypadali ještě tepleji než jsme? Haha xd".
"Ať třeba ty demente" a vyplázla na něj jazyk.Zazvonil mi mobil a pochopil jsem, že dorazila ta pizza co máme mít k obědu. Otočil se na všechny a uviděl jak se Jean a Armin líbají a Ymir s Christou se jim posmívají, bylo to komicky na takoví divadlo koukat. Navíc měl jsem štěstí, že mi nebol ten koní ksycht vůbec přitažlivej jinak by se mi už postavil a to by se ty dvě asi už počůrali. Seběhl jsem dolů a vzal si od sexy mladíka čtyry krabice pizzy a zaplatil.
Vrátil jsem se nahoru, otevřel dveře a uviděl rozbytou skleničku s vodou na zemi a Armina jak brečí. Položil jsem pizzy na stůl a zeptal se Armina co se stalo, řekl mi že mu upadla sklenička ale nepochopil jsem proč brečí. Zařval jsem na Jeana :"utěš si tu svojí zlatovlasku", koní ksycht mě probodnul pohledem a Armin se začal smát. Po té události sme si všichni sedli na gauč a do večera sledovali anime, no jo kdyz jsme všichni Otaku
Doufám, že se bude příběh líbit je to můj první tak že 👉👈 xddddd zatím papa <3
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanfictionJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...