7. Nejlepší noc v mém životě

1K 70 2
                                    

Levi v hlavě :

Jsem tak strašně šťastný, že jsem potkal Erena to, že se na mě podíval na festivalu a naše pohledy se střetli. Byla teplá láska na první pohled.
Bylo mi jedno, že mě Erwin opustil, stejně jsem sním chodil jen, proto že jsem se cítil osamělí a chtěl jsem přítele. Teď mám Erena a mám to největší štěstí na světě.

Pohled Leviho

Povalil jsem Erena na postel a sedl si přímo na jeho bouli v kalhotách. Chytil jsem mu ruce a držel připevněné k matraci, Eren se nebránil. Sklonil jsem se k němu a zašeptal mu do ucha "Prdelko, budeme zlobit?" řekl jsem toužebně. Hned po tom jsem ucítil u mě v mezi Erenkův puls, nejspíš už to v sobě popírá a potřebuje pomoct. Začnu ho líbat a v mžiku z něj strhnu tričko a od hodím ho do kouta. Chudáček Quiny spadlo na ni a mírně jsem se uchechtl. Začal jsem mu dělat na krku značky a užíval jsem si jeho hlasité stény. Začal jsem ho kousat do břicha a Eren řekl "Haha to lochtá".
"Erenku, to přežiješ" řekl jsem chladně, abych vypadal jako největší top světa, i když Eren si to asi nemyslel.

Dojel jsem až k jeho kalhotam a přejel po jeho pulzující tvrdosti. Eren zastenal a řekl "Ach prosím pane Levii , už to nezvládám". Stáhl jsem mu kalhoty, ale neměl boxerky. Zamyslel jsem se, kdyt je před tím měl na těch záchodech, tak jsem se ho zeptal. "Prdelko, kde máš spodní prádlo?" "Achh Levii zapoměl jsi? Odhodil jsi je někam do prdele na těch záchodech a já byl líný je hledat". Zasmál jsem se a olízl mu ho po celé délce, Eren se prohnul v zádech a vzal jsem ho do pusy. Už jsem měl praxe tak, že žádný davicí efekt. Hrál jsem si sním jazykem a někdy ho kousl, po chvíli se mi Eren udělal do pusy a já to všechno spolkl.
Taky jsem si sundal kalhoty, aby v tom Eren nebyl sám, otočil ho na záda a Eren už asi tušil. "Jseš ještě panic co?" zeptal jsem se, Eren smutne přikývl. "Nevadí, nevadí neskušení jsou vždy nejlepší a já ti věřím prdelko."
Naslinil jsem si prsty a dva do něj strčil, Eren zahekal a já prsty různe ohybal. Vyndal jsem je nasadil si kondom a pomalu jsem do Erena zajel, on vyhekl němňe bolestí a já se zeptal "Dobrý?"
"V pohodě neboj"
A já začal přirážet, přitomž jsem za chvili našel Erenovo citlivé místečko a on začal sténat, po chvíli jsem se do něj udělal a odpadl vyčerpáním vedle něj.
Přitulil se ke mě a já mu řekl "Miluju tě prdelko, ještě že jsem na tu pride šel", on se usmál a řekl :"Taky tě miluju černovlásko". Políbil mě a ve chvíli jsme usnuli.




The guy from pride festival Kde žijí příběhy. Začni objevovat