10. Překvapení v restauraci?

689 50 5
                                    

Levi :

Ode dne kdy mě Eren požádal, abych sním chodil a následně mě pozval na rande. Uběhl týden a mi měli jít dneska. Byly jsme spolu, už týden no, už vážně doba. Eren od té doby co byl u mě po prvé ještě u sebe doma nebyl.
Pohladil jsem černo bílou kočku a šel se osprchovat.

Byl jsem už v koupelně, nahý a připravoval se jít do sprchy, když v tom okamžiku se rozletěli dveře a v nich Eren.
Eren s mími trenkami na hlavě jako helmu proti nevím čemu a jinak celý nahý a začal křičet až se kočka na ježila:"Gratuluji k našemu týdenímu výročí. Víš, že je to přesně týden? Hm?" řekl vyzívavě. Nevím co to mělo znamenat, kdyt je to jen týden. Ale pro Erena to znamenalo asi dost tak jsem nasadil úsměv a předstiral nadšení, i když jsem zrovna neměl naladu, ale nechtěl jsem ho zklamat.
" Jasně, že vím Erenku" a placl ho po zadku políbil ho. Nevím proč ale byl nahý, jediné co měl na sobě byly ty moje trenky na jeho hlavě. Vypadal komicky.
"Neříkej mi Erenku" řekl jako malá uražená puberťačka. "Zní to, jako kdybych byl pětileté děcko" řekl a dal hrál uraženeho." A ty nejsi děcko?"
"Erenku" dodal jsem mírně provokativně. Eren stále mlčel, intenzivně zíral na můj penis a zřejmě mě ani neslyšel. "Nepřijde ti to divné tady stát na proti sobě úplně nazí a bavit se o takovích um sračkach? Erenku?" stále nevnímal, co mu je? Pomyslel jsem. Tak jsem ho vzal za krk a primackl ke zeleně dlaždičkované stěně. Eren zastenal, přitom jsem nic neudělal. Kousl jsem ho do krku a řekl: "Dneska nebudem zlobit prdelko, dneska budeš hodný, když jdeme na to rande. A teď mazej a vysprchuj se, Eren stále bez ze slova se sebral a stoupl si do sprchy.
Šel jsem k němu, protože mě nebavilo čekat než vyleze.

Po nějaké půl hodině sprchování jsme vylezli, oblékli se a vyšli ven. A já se nechal vést Erenem, když to mělo být to překvapení.

Eren:

Hrozně se těším, až Levi uvidí mou nejoblíbenější restauraci. Brali se tam máma a táta.

Levi zamkl dveře, já ho chytl za ruku a my vyrazili. "Levi? Um co máš rád za jídlo?" zeptal jsem se tázavě, protože za tu dobu co jsem s Levim tak jedl jen lívance, tousty, pizzu a sem tam nejaky salát. Nechápu jak si udrží tak sexy dobrou postavu.
"Já. Já jim všechno" odpověděl bez sebemenší známky nadšení. Levi se na veřejnosti choval dost odlišněji, narozdil od toho když jsem sním byl sám, nebo spíš kdyz jsme byly u něj doma. Docela mě to mrzelo, venku byl takoví nepříjemný. "Aha tak dobře" odpověděl jsem."Ale nějaké jídlo si budeš muset vybrat, a když ne. Tak ti něco vyberu já a nacpu to do tebe, nemíním tě vidět hladovět" Levi jen přikývl a Eren vzdychl nudou.
"Leviii, proč si venku takoví?"
"Jaký?" odpověděl Levi nechápavě.
"No takoví, naštvaný? Bez výrazu? Chladný? Mrzutý?" Levi se na Erena vražedně podíval. "Mě přijde, že se chovám furt stejně." nic jsem na to neodpověděl, protože jsem se s Levim nechtěl hádat. A my za nějakych patnáct minut byly tam.

"Takkkk, restaurace U točícího mlýnu" řekl s nadšením Eren. "Tady se brali naši"
"Vypadá to tady docela na luxus a hezky uklizeno."
"Vím, že si potrpíš na úklid, proto jsem vybral tohle místo" a usmál jsem se na něj.
Vešli jsme do vnitř sedli si ke stolu pro dva u okna. Eren se namátně rozhlédl po místnosti vonící jídlem a alkoholem a koho nespatřil. Asi tak pět stolů od nich seděli Christa s Ymir, ta brýlatá od Leviho a nějaká asi její přítelkyně. Vypadalo to, že jsou na dvojitém rande. Eren na ně chvíli díval, nejspíš to bylo moc napadné a Christa si ho všimla a řekla Ymir :"Zlato podívej, to je Eren" Ymir se hned na mě otočila a upřela pohled. Obě dvě za mnou běželi a já už chtěl zdrhat, nechtěl jsem aby mi prováděli nějaký výslech. "Erenee, ahojj chyběl si nám" řekla Christa a objala mě. Ymir na mě koukala pyšným pohledem. Ta s brýlemi si nejspíš všimla, že jsou pryč a běžela za nimi. Levi si ji všiml a chtěl utyct na záchod, ale Eren ho chytil za ruku a řekl "Neboj se, Erwin tady není" Levi jen přikývl a usmál se. "Ahoj Levi" řekla dívka v brýlích. "Čau Hanji" řekl mírně naštaně Levi. "Aleee no tak Levi, usměj se" a poklepala ho na rameno. Levi uhnul.

Levi :

Panebože ne ona je tady ta otrava Hanji. Proč musí všechno zkazit. Na ten hle den jsem se tešil a nemyslel jsem si že všechno zase zkazí ona. Byl jsem vážně naštvaný. Zvedl jsem se ze židle a řekl tiše Erenovi: "Nechceš jít jinam? Vím, že to tady máš rád,ale nechci aby nás otravovali."
"Lásko, to je v pohodě, oni za chvíli odejdou." Eren mě odpovědí docela překvapil. "Dobře" řekl jsem. Hanji na chvíli zmizela a hned byla zase zpatky, ale přitáhla nějakou další holku. "Tohle je moje přítelkyně Sasha" řekla a já byl docela překvapený že ona si vůbec někoho našla. "Plánujeme tady s Ymir a Christou jet v posledním týdnu prázdnin kempovat někde blízko u moře. Nechcete jet s námi? Bylo by to přesně za dva týdny" řekla Hanji a já jen čekal co řekne Eren. "To by bylo skvělé že Levi?" mě se sice moc nechtělo, byl jsem radši sám nebo s Erenem. Ale když Eren chtěl. "Jo to by bylo a mám i volno v práci tak že můžu." Super "řekla Hanji. "Tak já ti potom zavolám a domluvíme se" usmála se a všechny čtyři holky od běhli zase ke svému stolu pro čtyři.
Už k nám přišel číšník a řekl: "Co si dáte, mladí pánové?"
"Dvě coli, ptáčka s rýži a smažený sýr s hranolkami a tatarka" řekl jsem.
"Dobře, chvilku strpení" řekl číšník a od behl pryč.

Dojedli jsme teda aspoň já Eren to ani nedojedl a to říkal jaký měl hlad, zaplatili jsme a vydali se domů.
"Děkuju za dnešek" řekl Eren.
"Já taky děkuju" a políbil jsem ho.
Propletli jsme si prsty a teplou letní nocí jsme se vydali domů.

The guy from pride festival Kde žijí příběhy. Začni objevovat