15. Levi a Erwin

693 53 7
                                    

Prvně bych se chtěla hrozně omluvit za to, že jsem skoro dva měsíce nevydala kapitolu. Nebyl moc čas a hlavně teď začala škola, a prostě učení, že jo. (tenhle rok dělám přijímačky) Tak, že se vážně ještě jednou omluvám. A taky BYCH HROZNĚ MOC CHTĚLA PODĚKOVAT ZA  1,26k přečtení a HLAVNĚ PRVNÍ KATEGORIE ERERI!! Jste vážně úžasní, děkuju moc! <33 🌈

"Hanji víš vůbec kam jdeme?" zeptal jsem se. "Jasně, že jo. Kdyť mám mapu."
"Tvoje orientační smysly mi, ale přijdou jako tvoje sexuální orientace. Trošku zahybá"  zasmál jsem se. "To říká ten pravej viď? Haha, že jo vtipný."
"Ty jezírka by tady, už někde měli být" řekla Hanji. "Myslíš ty louže támhle?" zeptal se Levi. Hanji došla na místo kam ukazoval Levi a ano, jezírka byla pomalu skoro celá vyschlá. "Kvůli tomu jsme sem šli 10 km?" zaškemral jsem. "Erene, nikdo nemohl vědět, že to bude vyschlý" řekla Sasha. "Tak, že prosím neobviňuj Hanji, dík."

"Ticho" šeptl Levi.
"Co se děje zlato?"
"Pššštt!"dostal se mi Leviho prst na rtech.
" Myslím, že slyším Erwina."
"Co by tady dělaj tvůj bývalí?"
"To já nevím, ale určitě ho slyším mluvit. Neslyšíš ty náhodou Jeana?" zeptal se Levi.
"Když si to zmínil, přijde mi, že možná trošku jo," zaposlouchal jsem se.

... "Děláš si ze mě prdel? Jsme spolu na dovolený a ty si píšeš se svým ex?!"
"Lásko, ale.."
"Žádný, ale... Je..je konec!"
"Jdi si za tou svojí blondýnou."
"Půjdu a rád. Stejně určitě schniješ sám, kreténe!"
"Cos to řek?"...

"Erwine polož ten nůž!"
"Levi?! Co tady kurva dělá Levi?!
" Ty si mě sem sledoval? Že jo přiznej se ty demente." ~ na místo dojdou ostatní ~

"Erwine, můžeš mi říct jeden blbej důvod, proč bych tě měl sledovat?"
"Protože závidíš!" křikl Erwin.
"Nemám ti co závidět. Erwine prosím tě. Polož ten nůž, si nemocný."
Erwin v tom okamžiku vlítl na Leviho. On, ale nestihl zareagovat a Leviho podl do břicha. "Erwine, ty sráči!" zařval jsem a utíkal za zraněným Levim. "Levi, bude to v pořádku. Hanji už zavolala sanitku a policii budou tu do tří minut."

Hned jak přijela policie Erwina zatkli a Levi jel do nemocnice. Mě povolili si sednout k němu do sanitky, ale ostatním ne. "Přežije to?" zeptal jsem se doktora, celý uslzený,kdyz mu zrovna podával první pomoc. "Ano přežije, nůž se nedostal moc hluboko a minul žaludek. V nemocnici mu to zašijeme a týden si poleží a bude zase jako rybička."
"Děkuju moc, ani nevíte jak se mi ulevilo" řekl jsem. "Dělám jen svou práci" odfrkl si doktor.

Leviho sen:

... "Ne, prosím neber mi Erena. Prosím ne" křičel jsem na Erwina.
Erwin Erena probodl, a následně ho táhl, ale já nevěděl kam. Viděl jsem jen bílo. Všude bílo. Postavu táhnoucí druhou ...

"Erene!" zařval Levi přes celý pokoj a sedl si. "Lásko si v pořádku?" zeptal jsem se ho. "Bolí tě něco?"
"O mě se nestarej, hlavně jestli něco není tobě."
"Co by mělo být mě?" zeptal jsem se ho. "Erwin tě neprobodl?"
"Zlato, Erwin probodl tebe. Právě proto teď ležíš v nemocnici. Pustí tě až za týden, ale já jsem za tebou budu chodit každý den."
"Promiň, už si vzpomínám. Vyprokoval jsem ho, v podstatě si za to můžu sám" řekl sklesle Levi.
"Ty za to vážně nemůžeš, on je prostě psychicky nemocný tak, že ty za to nemůžeš."
"Už budu muset jít, za pět min končí návštěvy. Dobrou noc" a políbil jsem ho na čelo. "Koukej se brzo uzdravit."
"Ano pane" řekl Levi.

Po týdnu :

"Už se těšíš domů, lásko?"
"Ani nevíš jak" řekl Levi a hluboce mě políbil. Podal jsem Levimu klíče, ať otevře. Otočil klíčem a otevřel dveře. "Překvapení!"
"Vitej zpátky Levii. Chyběl si nám."
Levi šel, a obejmul Hanji. "To ty Erene?"
"Ne to byl Hanji nápad."
"Dobře no" řekl Levi.

Byly tam všichni Hanji, Sasha, Ymir, Christa. Dokonce i Jean s Arminem.
Leviho návrat jsme oslavovali dlouho, možná až do rána. Bohužel to si nepamatuji.

The guy from pride festival Kde žijí příběhy. Začni objevovat