Muž zapnul atrakci, atrakce se pohla a mě se udělalo špatně. Sice jsem měl motýlky v břiše z důvodu, že mě Levi držel za ruku, ale bylo mi vážně zle. Točilo to s nama na všechny strany, zhůru nohama atd. Myslel jsem, že to bude moje smrt, ale v tom okamžiku kdy jsem myslel, že vážně budu zvracet.
Levi se na mě otočil něžně mě pohladil po tváři a řekl "Všechno bude dobrý, neboj se prdelko" a usmál se. Nejspíš to byla láska na první pohled, protože mě se hned udělalo líp i když mě štvalo, že mi říká prdelko. Zčervenal jsem.
Zavřel jsem oči a zachvili jsme byly dole. Hned jak jsme z ty hrůzný věci vylezli Levi mě popadnul za ruku a běžel se mnou bůh ví kam, ten jeho blonďák jen stal a civěl co to jako Levi dělá. A ty mí čtyři taky nechápali, ale holky byly nejspíš rady, Armin vypadal že záviděl a Jean byl pořád znudenej a nasranej.A já se nechal jenom táhnout mojí černovlasou princeznou od těch dementů pryč.
Levi po nějaký chvili zastavil a já se rozhlidl kde jsme, byly jsme v prostředku pochodu a já se lekl, protože jsem chytl docela úzkost.
Levi mě chytl jednou rukou za krk druhou za zadek a olizl mi krk, já jen nehybně stal a samozřejmě se mi postavil. Levi mě políbil, ale jen málo a já chtěl víc a najednou mi zašeptal do ucha "Chci tvýho hada, cítím jak mě píchá do stehna" a ja ještě vic zrudnul. Chytil mě za ruku a zase mě někam táhl. Odtahl mě na záchody, hodil mě do kabinky a zamkl.A mě v tuhli ovládla panika. Byl jsem panic ani jsem se snikym v životě ne líbal, no jenom mě před chvili políbil Levi, ale to jsem sotva zaregistroval jak jsem mimo. Přirazil mě ke zdi a zajel mi kolenem mezi nohy a já za vzdychal. Levi se usmál nejspis se mu můj vzdych líbil. Začal mě líbat a po chvíli přidal jazyk a já začínal chápat jak na to. Přitahl jsem si ho k sobě do draveho polibku a on řekl "Tak ty se už rozjíždíš jo? Prdelko moje".
"Od kdy jsem tvůj?" řekl jsem vyzívavě. Políbil mě na krk a pak mě kousnul, sundal mi trycko a řekl"Od teď".
Všimnul si mé boule na kalhotech a stáhl mi je. Napnul jsem se, protože jsem čekal co se bude dít tak jsem mu taky sundal triko. On se na mě podíval jako, že co si to dovoluju. To mě povzbudilo a tak sem mu taky sundal kalhoty. Natiskl se na mě olízl mi rty a řekl :" Ohoh prdelko jen počkej". A natlačil svoji chloubu na moji, která byla tvrdá a překvapivě velká na to jak byl malí. Zasténal jsem, nejspíš na celé záchody, ale Levimu to bylo jedno.
Sundal mi moje duhové boxerky, usmál se a olízl mi moji špičku. Zasténal jsem ještě víc jak před tím a Levimu se to nejspíš vážně líbilo.
Vzal ho do pusy a já cítil nádherné teplo.Hehe tak už se konečně něco stalo xddd ;) <3
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanfictionJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...