Eren:
Dorazili jsme domů a před Leviho bytem byla krabice, poněkud velká. Tak jsem ji zvedl a zeptal se Levie:"Ty sis něco objednal?"
"Ehm nevím, ale jestli něco jo tak to bylo nejspíš už dávno když sme byly někdy s Hanji opilí" zasmáli jsme se, já krabici zvedl a šli jsme do vnitř. "Zajímá mě co v té krabici je" řekl Levi. "Mě taky", vzal jsem si nůž a přeřízl jsem pásku na balíčku, otevřel jsem to a neskutečně jsem zrudl. Krabice byla plná sexuálních "hraček", různé dilda, obojky, ocásky i vodítko. "Hejj prdelko, co v tom je hm? Že ses tak zasek". "Levi asi si byl moc opilí když si tohle objednával". Levi došel ke mě podíval se do krabice a začal se strašně smát. "Oi Erenku" a placl mě po zadku. "Co ty věci tak dneska v noci vyskoušet?" řekl vyzívavím a zároveň chladným hlasem. Já měl nejspíš zásek, ale totální, nevydal jsem ze sebe ani hlásku. Levi popadl liščí ocásek s nějakou železnou špičkou na konci, se kterou jsem ani nevěděl k čemu je. Naslinil ji, hroznou rychlostí mě ohl o stůl sundal mi kalhoty a vrazil mi tu železnou špičku do zadku a hybal sní na všechny strany. Já si dal ruku před pusu, ale svoje sténání jsem stejně neudržel. Levi mi stáhl kalhoty celé a hodil je někam pryč a následně mi sundal i tričko. Vzal pastelově růžový obojek s železným srdíčkem uprostřed a dal mi ho na krk. Následně jsem měl za chvíli na hlavě i kočičí uši a začal jsem se cítit trapně.
Levi mě kousl do ucha a řekl "Nechceš se jít přesunout do pokoje?" "D-dobře akorát-t se s tou věci v zadku chodí vážně špatně, a je to taky nefér že jsem nahý jen já." Levi mě vzal do náruče a odnesl do ložnice, kde mě jemně položil na postel. Můj penis už byl tvrdý jako kámen, Levi si to všiml, podíval se na něj pak mě do očí a řekl:" Pros, kocoure". Cožeee, co ze mě chce dělat, nějakyho otroka nebo co? Co si osobě myslí. Ale nebudu samozřejmě odporovat "P-pros-im".
"Vic nahlas, chci to slyšet Erene".
"PROSÍM" vykřikl jsem. "Takhle je to dobře Erenku." Levi si aspoň sundal tričko, ale nemohl jsem si všimnout jeho boule na kalhotech. Byl jsem na kolenou na posteli a Levi stál na zemi, přitáhl jsem si ho za límec kalhot a rozepl mu kalhoty pusou. "Ty chceš začínat mno? Koťátko. Tak dobře, dobře. Chceš tu bílou tekuninu co? Já vím je čas večeře, měl by sis dát mlíčko." řekl Levi a já už celý nadržený se neudržel a strhl jsem mu kalhoty. Hned se mi nahlidl pohled jak ten jeho chce ven z trenek. Pohladil jsem mu špičku a Levi se zakroutil." AaaCh, no tak Ere-ene" sundal jsem mu trenky a vzal ho do pusy. Kousl jsem do něj. Levi mě chytl jemně za hlavu a já začal jezdit na horu a dolů. S jeho velikou chloubou jsem si hrál v ústech a někdy ho i kousl. Po chvíli se mi Levi udělal do pusy a já, abych byl poslušné kotě jsem všechno spolkl. "Spokojený Erene? Dostal si mlíčko" a uchechtl se. "Ano pane" řekl Eren. V tu chvíli to Levi asi pochopil, povalil Erena na záda a Eren zahekal bolestí.
"M-mám t-am pořád ten ocas" řekl jsem tiše. "Promiň" řekl Levi. Vyndal mi ho a já na jednou ucítil úlevu. Levi naslinil prst a strčil mi ho tam. Prohybal ho a různě otáčel a pak přidal druhý. Pomalu mi zajel do vnitř a já vyhekl němně bolestí. Levi začal pomalu přirážet a ještě mi začal honit, protože já myslel, že už asi umřu jestli se neudělám. Levi mi roztahl nohy, chytl se za ně a začal přirážet ještě víc, což našel to dobré místečko a já se cítil jako v sedmém nebi. Udělal jsem se a vystříklo to Levimu do obličeje, on si to utřel rukou a z té ruky to slizl.
Po chvíli přírazů se do mě Levi udělal po druhé, vyjel ze mě a lehl si vedle mě. "Nevyzkoušeli jsme ještě ty umělí péra, prdelko" řekl Levi. "Levi tvoje je lepší, a navíc už nemůžu a mám docela hlad" řekl jsem a on se na mě usmál. "Dobře, tak co si dáš?"
"Asi obědnáme čínu?" zeptal jsem se.
"Jo to bude dobrý nápad" vylezli jsme z postele a oblékli se. "Ty uši a obojek si necháš" řekl Levi. "Prooočč?" řekl jsem uraženě. "Protože v nich vypadáš roztomile" řekl Levi a pak mi byl dostan polibek a následně úsměv. "Fajnnn" řekl jsem. Levi obědnal jídlo. "Budou tady za půl hodiny".
"To je docela chvilka" řekl Levi.
Mezitím než dorazí jídlo jsem se šel vysprchovat a Levi koukal na televizi. "Co dávaj?" přišel jsem k němu s ručníkem kolem pasu. "Úplný hovno, s prominutím" řekl Levi a začal se smát. Zaznonil telefon a Levi doběhl dolů pro jídlo. Já už čekal u dveří a když Levi přišel, řekl jsem "Konečně!"
Odnesli jsme to na stůl a začali jist. Za chvíli jsme to měli snědené a šli jsme spát, protože jsme byly oba po dnešku vážně unavení.
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanfictionJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...