3. První pohled

1K 81 11
                                    

Za tu půl hodinu jsme tam byly na mí první Pride. Vypadalo to tam tak krásně, všichni se usmívali a to jak to tam bylo barevný, hned jsem nasál pozitivní energii a zeptal se těch čtyř co podniknem. Ymir se na mě šibalsky podívala a řekla: "Nejhlavnější účel toho, že jsme tady je abys sme ti našli kluka ty hlupáčku", rozcuchala mi vlasy a s Christou se na mě usmáli.

Mě v hlavě začala panika, jediní na co sem myslel bylo : "Kdyť ani neumím nikoho sbalit, kdyť jsem hnusnej tvl, do prdeleee pomoccc". Moje panika byla zřejmě vidět i na venek, protoze mi Armin mával před obličejem rukou jestli vnímám. Lekl jsem se a dal jsem mu facku, což donutilo Armina zase brečet a Jean mě tím pádem nesnášel ještě víc.
Christa, která byla menší jak já mě obejmula a řekla: "neboj jseš mladej a sexy, určite tady taky bude nějakej sexy singl". Usmála se na mě a doběhla k Ymir od který jsem schytal vražednej pohled, že jsem se Christy vůbec dotknul. Nechápu proč na mě vždycky tak kouká, kdyť jsem gay sakra o svoji princeznu se bát nemusí.

Armin uviděl malou pouť, která byla součástí festivalu a jako malé dítě zakřičel : "hej, hej lidi, půjdeme na nějaká atrakce? Prosiiimmm", zaškemral. Koní ksycht se na něj usmál a řekl "jasně, že jo zlato" a vzal ho na ruské kolo. Ymir a Christa šli s nimi a tím pádem, že já nemám partnera zůstal jsem tam sám a čekal až slezou.

A najednou jsem ho uviděl.
"Wow", řekl jsem si i když docela nahlas, naštěstí mě ten dotyčný neslyšel.

Kluk okolo 160cm s černými vlasy jako uhel a strašně sexy postavou. Věděl jsem že má vypracované tělo i přes tu roztomilou duhovou košili.
Nemohl jsem na něj představ civět.
Po boku sebou měl asi hlavu a půl většího muže s krátkými blondatymi vlasy, nejspíš jeho přítel "kurva" šeptl jsem, ale stejně bych na něj neměl.
Kolem nich se také motala dívka s brýlemi a duhovou vlajkou kolem ramen, nejspíš jejich tepla kámoška se stejnou roli jako mám já u nás.

Armin a spol se vrátili a zdálky na mě křičeli jestli snima půjdu na něco jiného, ale já nevnímal, měl jsem oči jen pro toho může v duhové košili.
Černovlásek si mého očumování nejspíš všiml a naše oči se střetli, on se zastavil na místě a zíral na mě. Jeho nejspíš přítel ho chytil za ruku a odtahl černovlásek se na mě usmál a pomalu odešel. To už u mě byly ti čtyři a všichni měli úplný záchvat smíchu, protože já měl otevřenou pusu a byl sem rudý jako rajče a pořád jsem je neslyšel do té doby kdy mě Armin neplacl po prdeli.

The guy from pride festival Kde žijí příběhy. Začni objevovat