Dva týdny uběhli celkem rychle a byl tady den do odjezdu. "Tak dobře Hanji, zítra v 10 ráno na nádraží. Tak čau zítra" dokončil Levi hovor s Hanji.
"Máme už sbaleno?" zeptal se Levi. "Jop, máme. Ale stan někdo musí nýst v ruce". "Já ho klidně ponesu" řekl Levi. Byl už večer, protože jsme balili a sháněli sme věci na poslední chvíli."Dobrou lásko" řekl Levi.
"Dobrou" a políbil jsem ho na čelo."Ach shit, kolik je Erene?" vykřikl Levi a já se lekl. "Unm nevím" řekl jsem ospale. "Devět" a pak mi to došlo, my zaspali. "Erene, dělej zvedej se, nespi." musíme aspoň do patnácti minut vyrazit, ale stejně tam přijdem pozdě. Nádraží je odsud hodinu metrem". Sedl jsem si na postel a promnul si oči. "Levi, klid" řekl jsem rozespale. "Jak můžu být klidný?! Všude chodím aspoň o půl hodiny dřív a najednou přijdu pozdě?! Erene vážně pohni a začni se oblikat!" Z Leviho hlasu bylo poznat, že je nervózní. Zvedl jsem se teda z postele a začal se oblékat. Když jsme byli hotovi asi po deseti minutách, popadli jsme krosny a běželi na autobus. Levi ještě po cestě zavolal Hanji, že přijedeme pozdě a ji to nějak extra nevadilo.
Po hodině cesty jsme konečně dorazili na nádraží, kde jsme měli něco přes půl hodiny zpoždění. Hanji, Sasha, Christa a Ymir už tam čekali. "Co vám tak trvalo, vy dvě hrdličky?" řekla Ymir a pousmála se. "Zaspali jsme a tady někdo" Levi to zdůraznil a podíval se na mě " byl líný se vůbec zvednout z postele."
"No Erene" řekla Christa. "Já za to nemůžu, Levi neumí nastavit budík".
"Erene, já nevím komu jsem říkal ať ho nastaví, hm?" a Eren zčervenal.
"Tak už dost řekla Hanji, sice nám první vlak ujel, ale nemusíme zmeškat další" všichni jsme se zvedli a následovali Hanji do vlaku. Odevzdali jsme jízdenky strojvedoucímu a ten nás následně usadil. "Strašně se těším" řekla Sasha a Christa naráz a začali se smát. "Koupil jsem nám kafe" řekl Levi. "Aww, děkujuu" řekl jsem.
"A co jaaaa?" řekla Hanji. "Naser si čtyřočko" řekl Levi a šibalsky se usmál. "Tak dík noo" řekla uraženě Hanji. "Chcete taky?" zeptala se holek. "Jo děkuji" řekly Christa s Ymir. "Já si nedám" odpověděla trošku opožděně Sasha, zakoukaná do Hanji.Konečně všichni měli kafe, až na Sashu teda a my už mohli v klidu sedět, popíjet a povídat si. "Tak kam jedem?" zeptali jsme se s Levim Hanji. "Překvapení dráhy Levii"
"Aleeee, řekni to ty šprtko."
"Naser si Levii jo? Když řeknu překvapení, tak je to překvapení."
"Dobře no" řekl uraženě Levi a protočil oči.Cesta probíhala docela v pohodě až na to, že Christě se to kafe vylilo a museli to tam s Ymir vytirat.
"Už jsme tady" řekla Hanji. "No jakoby úplně ještě ne, musíme jít ještě asi půl hodiny pěšky."
"Si děláš prdel ne?!" řekl Levi.
"Levi, nebuď líný."
"Chápeš, že já vstával v devět?"
"Víš kolik je devět? Dráhy Levii"
"Ano, vím dráha Hanji, moc brzo ráno" oba už radši ztichly a ostatní se začali smát. "Čemu se smějes Erene?" řekl Levi chladně. "Ale lásko ničemu" a dal jsem mu pusu na tvář. "Awwww vy jste tak roztomilí" řekla Christa. "Děkujeme" usmál se Levi. "Tak honem, honem jdeme, musíme ještě uvařit oběd tak pohněte" řekla Hanji. "Neřekla si právě, že budeme vařit, že ne?" řekl jsem zhrozeně. "Ano Erenku, budeme, teď víte jednu věc v kempu nejsme".
"Aleeee, kde jako budeme vařit?" řekl jsem zmateně. "Na ohni? Že by?"
Tohle bude smrt, řekl jsem si pro sebe a zapořil si hlavu do Leviho hrudi.Po půl hodině jsme dorazili. "Konečně" řekl jsem a všichni kromě Hanji přikývli. "Takkk, jak se vám tu líbí?" zeptala se Hanji. Rozhlédl jsem se po rozlehlé krajině, která byla zjedné strany zaplněná nádherným lesem a na druhé straně krásně čistá řeka. "Je to tu krásné, zlato" řekla Sasha a políbila Hanji. A my začali stavět stany, měli jsme tři. Já s Levim, Sasha s Hanji a Ymir s Christou.
Když jsme to měli všechno postavený a zabydlený Hanji rozdělala oheň.
"Tak a jděte si nachytat ryby jinak, jídlo nebude" řekla Hanji a usmála se Leviho. "Děláš si teď už vážně prdel zejo? Tohle nemyslíš vážně, kdyt nikdo nemá ani pruty" řekl Levi. "Pruty já mám" a podala Levimu dva pruty. Levi jen stal a zíral. "Umí tady vůbec někdo chytat ryby?" zeptal se Levi. "Já jsem je naposledy chytal s tátou, asi když mi bylo dvanáct" řekl jsem. "Tak aspoň něco" řekl Levi vzal pruty a popadl mě za ruku. "Pojď jdeme teda" řekl a protočil oči. "Levi nebuď naštvaný, bude to zábava" usmál jsem se a vlepil mu velkou pusu. Levi se taky usmál a řekl "Dobře no, když říkáš". My si nahodili pruty a čekali jestli vůbec něco zabere. Vsadím se, že Hanji stejně má schované jídlo, byla jediná kdo věděl, že nejdem do kempu.
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanficJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...