2. Přípravy

1.1K 89 13
                                    

Nastal večer a to dost rychle, byla už půlnoc. Já, Armin a Jean jsme museli z gauče vypadnout, protože tam na sobě leželi rozvalený Christa s Ymir. Já si lehl do postele a Arminovi jsem dal madraci, tomu koňovi sem měl chuť říct ať si lehne na zem když je kůň, ale neudělal sem to. Jen sem si došel na záchod a videl sem jak se k sobě oba tulí na té malé matraci, lehl jsem si a usl s pocitem hrozné osamělosti.

Ráno jsem se probudil s křikem Jeana, lekl jsem a vběhl do obýváku a uviděl Jeana jak se drží za koule a Armina který ho obymal. Zeptal jsem se Christy jako co je, protože mi přišlo, že ona moc dobře ví co se děje, když se tak hrozně smála. Podíval jsem se na Christu a ona mi s přidušeným smíchem řekla : "Promiň Erene, že tě ten dement vzbudil svým křikem. Jen jsem chtěla jít na záchod a nevěděla jsem, že tam oni dva leží tak, že jsem omylem Jeanovi šlapla na jeho pérko, hihhii" začla se ještě víc smát. V tomhle případě mi bylo Jeana líto, i když jsem ho neměl rád. To jak jsme se tam bavili vzbudilo i Ymir a my se dali do práce.

"Je tak významný den a vy ho začnete tímhle", řekl Armin trochu naštvaně a všichni se začli přidušeně smát, ale Jeanovi to moc vtipný nepřišlo. Udělal jsem všem snídani, měli jsme vajíčka a tousty, protože sem nic jinyho neuměl to za prví a za druhý tady není moc jídla. Festival začíná v 10 a je půl devátý tak že by sme měli docela hodit kostrou, i když je ocať docela blízko.

Důvod byl, Christin make-up.

Na to jsem se netěšil, ale Christa na tom trvala a kdybych se nenechal tak by mi nejspíš Ymir utrhla hlavu. Nakonec jsem dopadl s černými linkami a s duhovymi jako by "vopady" nebo tak něco pod očima tak, že to vydalo jak když brečím duhu. Christa všem ostatním udělala něco podobného, Armin vypadal jako ještě větší princezna než normálně, ale byl docela roztomilí. Koní ksycht vypadal ještě hnusneji, protože jeho nic nezachrání

Make-up a oblečeni zabralo nějakou tu hodinu a my se vydali jako super hrdinové (protože jsme měli naše vlajky uvazane kolem krku) na můj nejlepší zážitek vživotě s tušením, že potkám někoho výjimečného.

The guy from pride festival Kde žijí příběhy. Začni objevovat