Po dvou hodinách :
"Chytili jsme dvě ryby!" zařval jsem na Hanji. "No vidíš Erene, a Levi pomáhal?"
"Ne asi čtyřočko, prdelka by nedokázal ty ryby praštit" řekl Levi s úsměvem. "No jó, dámička" řekla Hanji a začala se smát. "No jasný no" řekl jsem uraženě a protočil oči. "Hanji, nech ho!" řekl naštvaně Levi.
"Dobře, Leviii. A dejte sem ty ryby ať se můžeme najíst". Levi vzal dvě středně velké ryby a podal je Hanji, která je vykuchala. "Stejně se z toho všichni nenajíme" prohodil Levi. "Levi, nestarej se jo? Jídla je dost".
"Děláš si prdel? Proč jsme ty ryby chytali?"
"Byla zábava ne?" uchechtla se Hanji.
"Nechte toho!" řekla Sasha. "Lásko, prosím, přestaň ho provokovat".
"Tak ať přestane i on!" odsekla Hanji. "Prosím Levii, nemusíte se pořád provokovat" řekl jsem. "Dobře no, odsekl Levi,"Ale stejně to určitě dlouho nevydrží" a Levi ji probodl pohledem. "Dáme buřty?" řekla s úsměvem Hanji. Levi se začervenal a řekl:"Nesnaš se být milá" a chytl Erena za ruku. "Ale, ale".
"Hanji!" řekla Sasha
"Promiň zlato" řekla Hanji a políbila Sashu na čelo. "Já mám hladdd" přišla Christa. "Já taky" řekl jsem. Levi napíchl dvě ryby na dlouhý klacek, sedl si na malou židličku a začal opékat. "Levi já bych to zvládl sám". "Ne Erene, já to udělám" řekl Levi a já si sedl vedle něj na další židličku. Hanji nakrájela buřty a rozdala je mezi holky. "Chceš to napíchnout, zlatí?"
"Ne v pohodě udělám to sama, ale děkuju" řekla s úsměvem Sasha. "Já ti to opeču s tím mim jako to dělá Levi jo?" řekla Ymir a Christa jen přikývla."Erene už je to hotoví" zavolal Levi. "Hurá, asi moje druhý jídlo dne" zasmál jsem se. "Moje taky" řekl Levi. "Proč jste nic nejedli?" zeptala se Christa. "Umm, nebyl čas?
Nastavil jsem Levimu tácek a on mi tam dal rybu. "Co to je vlastně za rybu?" zeptal se Levi. "Nevím, ale určitě není jedovatá".
"Vy ste blbí" řekla Hanji.
"To jsou Okouni".
"Ahaaaaaa, to neznám" řekl jsem a všichni se začli smát. "Erenku, co děláš za školu?" zeptala se Hanji. "Obchodka".
"Tak to se nedivím, že neznáš Okouna. Co chceš pak dělat až do studuješ?" zeptala se Hanji. "Půjdu někam do kanceláře, nebo tak něco ještě nevím."
"Ale, to bys už měl vědět ne?"
"No tak ještě úplně nevím" zasmál jsem se. "Tak nevadí no" zasmála se taky Hanji. "Kolik je?" zeptala se Ymir.
"No pět, trošku pozdější oběd no" řekla Christa.Když jsme všichni dojedli tak jsme si jen sedli kolem ohně a Christa vytáhla ukulele. "Já mám taky ukulele" vyhrkla najednou Sasha. "Omg fakt?"
"Jooo".
"A tady?"
"Anoo"
"Tak, že nám něco zahrajete?" řekla Ymir. "Jo to by bylo super" řekl Levi "A Eren zazpívá".
"Levi, co tě to napadlo. Já neumím zpívat".
"Tak ne no" řekl uraženě. "Tak já zazpívám."
"Haha, Levi to nemyslíš vážně, že ne?"
"Ale myslím, dráha Hanji."
"Ale drahý Levi, kdyť si ještě nic nepil."
"A to vadí? Christo, Sasho hrajte nějakou random melodii."
"A co budeš zpívat?" Levi neodpověděl, holky začali hrát a Levi spustil."Erenku, Erenku, když jsem tě viděl poprvé. Když jsem tě viděl poprvé, moje srdce začalo být rychleji a zatajil se mi dech. Takoví pocit jsem v životě necítil. Ty, ty jsi něco výjimečného, krásného a tajemného. Jseš moje slunce na obloze, když se vzbudím a můj měsíc, když jdu spát. Miluju tě Erenku, nejvíc na světě.
"Leviiiii" zvedl se Eren ze židle a rozběhl se se slzami v očích za Levim do náruče. Hluboce ho políbil a řekl "Taky tě miluju, jseš nejlepší člověk, kterého jsem v životě poznal". Levi ho políbil znova a pak se začali objimat. "No Levi, ty si mě překvapil" řekla Hanji.
"Erene, když tohle Levi dělá tak cítí pravou lásku, znám ho dlouho a on se nikdy nezamiloval, teprve teď. Vidím to na něm" řekla Hanji a usmála se. "Vy jste tak sladcí" řekla Christa. "Přesně, úplně mě to dojalo" řekla Sasha a utřela si slzu z oka. "Zlato neplakej" řekla Hanji a políbila ji.
"Tak a teď budeme zpívat my" řekla Christa. "Přesně" přikývla Sasha. "Dáme tři kříže?"
"Dobře" a obě spustily. "Zlato, strašně hezky zpíváš" řekla Ymir Christě. "Děkuju" a dala ji pusu na tvář. "Ty taky černovlásko" řekl jsem. "Neříkej mi černovlásko" řekl uraženě Levi. "Ale nedurti."
"Kdyť je to roztomilí" řekla Hanji.
"Chcete někdo?" nabídl Levi cigarety. "Jasně, že jo. Že se vůbec ptáš, jsem měl poslední ráno" řekl Eren a zapálil si. "Já si taky dám" řekla Hanji. "Nikdo jinej nechce?"
"Ne" řekla Ymir. Levi přikývl a uklidil si krabičku s cigaretami do kapsy. "Levi?" řekl jsem. Levi mi daroval náš oblíbený polibek plný kouře. Políbil mě, předal mi kouř a já ho následně vyfoukl. "Dost těch slaďáren" řekla Hanji. "Hanji ty mlč, akorát žárlíš, protože Sasha nekouří" řekl Levi. "Já nežarlím, já nechci aby byla Sasha taky závislá. Nechci aby si kazila zdravý".
"Aww" řekla Sasha a polibila ji. Levi ji probodl pohledem. "Nepůjdem už spát?" zeptal se Eren. "Jsem docela unavený."
"Ja půjdu s tebou. Klidně ať oni tady daj švédskou čtyřku" řekl Levi a začal se smát. "Haha, řekla Ymir." Trošku si ho v tom stanu zkroť Erene" řekla a usmála se. "Dobrou no" řekl jsem. "Dobrou" řekli všichni až na Hanji, protože ta zase byla nějak mimo.Čusik, chci poděkovat za 5 místo ve #pride a za 270 přečtení. Vůbec jsem nečekala, že by to někdo četl. Vážně děkuju. <33
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanficJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...