Postupně den uběhl a bylo už kolem páté hodiny odpoledne.
A najednou mi zazvonil telefon,byl to Armin co asi chtěl. Přijal jsem hovor a telefon si tiskl k uchu.Najednou jsem uslyšel hrozné vzlykaní a tak jsem zmateně řekl :"Armine? Si tam? Haló."
Armin se skoro nesrozumitelným tónem spustil :"J-já m-mám-m pocit,že ž-že mě".
"No tak Armine co se děje" řekl jsem jinak bych se odpovědi možná ani dostal.
"Jean se se mnou rozešel" najednou mi zařval do ucha, chvíli jsem nechápal a pak jsem začal křičet.
"CO TO TA KONÍ HLAVA UDĚLALA?!! TEN HAJZL, AŤ SI MĚ NEPŘEJE."chvili bylo ticho.
" Armine? Proč to udělal? Co se stalo?" zeptal jsem se udiveně.
" No" ozvalo se z telefonu. "Když jsi utekl s tím klukem z festivalu, ten jeho byl hrozně naštvaný a Jeanovi se nejspíš líbil. Byl docela sexy to jo. No a tak Jean ho chtěl uklidnit a přede mnou ho políbyl, zřejmě už mě v tu dobu ne miloval jinak by to neudělal. Začal jsem brečet jako malá holka a oběhl někam pryč, někde do parku, kde jsem následně spal do rána. A pak mi Jean zavolal, že se rozvadime."zatřeštilo ve mě. Jak mu tohle mohl Jean udělat, kdyt Armin je tak citlivá, nevinná duše, vživotě by nikoho nepovedl. Po chvíli kdy začal Armin zase vzlykat, jsem řekl :"Armine, klid, Jean byl hajzl a já to věděl od začátku, co jsi ho přitáhl. Hold to nebyl ten pravý." tím jsem mu asi moc nepomohl a Armin začal brečet ještě víc. "Ale, a-le já ho MILOVAL" zařval a zavěsil. Já se jen udiveně podíval a nevolal jsem mu už, měl by si pročistit hlavu a dostat se z toho postupně sám.Přišel ke mě zmateně Levi, protože nejspíš slyšel náž rozhovor a řekl:"Kdo to byl?"
"Armin, ten blonďáček z pride, jestli si pamatuješ. Tak jeho kluk políbil tvyho byvaliho a následně se sním teď ráno rozešel, kvůli Erwinovi nebo jak se jmenuje." řekl jsem naštvaně. Levi se jen začal smát a řekl :"Ta děvka věděl jsem, že podvádí i mě, protože skrývaní mu moc nešlo. Měl asi dva kluky a možná i holku, ale to nikdo neví. Ten jeho novej na to brzo taky přijde a myslím, že se k Arminovi vrátí. Vypadali spolu hrozně roztomile a štastně, jen mu to asi chvíli potrvá" do řekl Levi. Já jen stal a čuměl, co to měl Levi za kokota a zeptal jsem se teda :" Proč si sním vůbec chodil? "
" Říkal jsem ti to, měl jsem deprese a byl jsem hrozně osamělí, když tam byl Erwin nebylo to tak strašný " a mírně se usmál." Teď už se nikdy nebudeš cítit osaměle a to slibuju" a políbil jsem ho, klekl jsem si na jedno koleno a řekl: "Sice jsme spolu spali, což jsem rád, ale chtěl bych tě o něco požádat." nestihl jsem to doříct a Levi už mě mačkal v obětí a zuřivě mě líbal.
"Počkejjjj, zlato ještě jsem to nedořekl" vytrhl jsem se mu z obětí. "Budeš můj kluk, princezna, zlatíčko a všechno dohromady?" vživotě jsem nic podobného nikomu neřekl tak jsem byl dost nervózní. Levi si mě nadzvedl a dal na stůl, roztahl mi nohy a mezi mé nohy si stoupl,olizl mi krk a následně kousl a do ucha mi zašeptal "Jasně, že jo prdelko, nikdy jsem nepotkal tak někoho úžasného jako ty" zachvěl jsem se vzrušením, s teplim dechem Leviho na krku.Začali jsme se líbat, kdy jsem po prví dovolil Levimu proskoumat moje ústa jazykem a zase on mě. Zajel mi rukama po zádech a projížděl mi po páteři a já vyjekl. "Levii, máš strašně studené ruce."
"Zlatoo, alee je mi hrozná zima" a dal mi ruce do kalhot na holý zadek a to už jsem nevydržel a povalil ho na gauč, sedl si na něj a řekl : "Co takhle rande?" usmál jsem se. Levi si mě přitahl do polibku a do úst až mi naskočila husí kůže, po šeptal : "To zní dobře".
Políbil jsem ho, zvedl se a začali jsme se dohadovat kam půjdem a nakonec jsem řekl:
"Lásko? Bude to překvapení"Ohayou <33!
Dneska jsem ani ne plánovala kapitolu, ale vzhledem tomu, že jsem se vzbudila v půl 4 a teď aktuálně bude šest tak jsem se pěkně nudila noo. xdddddddd Doufam že se kapitola líbila. <3
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanfictionJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...