Poté slasti co mi Levi dopřál na zachodech, jsme vylezli ven kde stali všichni a já v tu dobu cítil, že jsem v prdeli a ani jsem si nevšiml že mě Levi drží vlastně za ruku
Stál tam a totálně nasraným pohledem ten Leviho "přítel" a jejich kámoška a ti moji co měli totálně zmatené výrazy.
A ten vysoký blonďák najednou začal na Leviho. "Hej Levii, ty hajzle kam si s ním spratkem jako utek? Úplně je mi jasný co ste dělali na těch zachodech" řekl nasraně. Já zrudnul, Levi moji ruku stistknul ještě víc. A pak začal Levi "Co si myslíš o sobě Erwine?! Eren je o milionkrát lepší jak ty ve všech směrech, to jsem věděl hned jak jsem ho poprvi spatřil. Táhni do hajzlu Erwine" dořekl Levi a dostal od Erwina pěstí. Levi upadl a vyplivl krev, když se Levi zvedl Erwin a ta kámoška tam už nebyly.A pak se najednou ozval Jean "Co to je Erena? Wtf co jako děláš, hledali jsme tě, jestli tě to zajímá."odfrkul si. Překvapilo mě, že se o mě zrovna zajímá ten kůň. Neodpověděl jsem, protože v tuhle chvíli mě nikdo znich nezajímal, políbil jsem Leviho dlouhým polibkem a chytil ho za ruku. Levi zřejmě pochopil situaci a běželi jsme k nějakému autu zřejmě jeho, nasedli jsme a jeli.
"Jses v pořádku, černovlásko?" řekl jsem starostlivě. A levi jen odfrknul "Jasně, že jsem už to ani moc nebolí a pro příšťe mi neříkej jako nějaký holce, prdelko" uchechtl se. "Jak to že ty mi můžeš říkat prdelko a já tobe černovlásko nemůžu?" Dělal jsem uraženýho. Levi po chvíli řekl "Protože jsem za prví starší a za druhý prostě můžu hehe" a usmál se. "Nemáš mi tak sexy zadek, můžeš si za to sám". "Co prosím?!" řekl jsem a zčervenal se. "A taky se tak ne červenej furt, nebo mě taky zabijes roztomiosti" řekl a políbil mě na čelo.
Dojeli jsme na místo, byl to panelák a nejspíš jsme šli k Levimu domů. O MŮJ BOŽE ani nevím jaké mám štěstí že proste, úplně se mi chce křičet. On tak sexy, milí, hezký a já tady takoví trash, bylo to docela vtipný.
Otevřel dveře do bytu a placl mě po zadku, já se samozřejmě lekl. "Taaak ty moje sexy prdelko, jsme u mě doma, co na to říkáš?" a vyskočil mu na klín černobílý kocour. "Máš to tady hezky a vidím, že asi rád uklízíš" řekl jsem a pohladil si toho kocoura. "Jak se jmenuje?" zeptal jsem se.
"Quinee, a je to holka btw, vím že sis určitě myslel, že je to kluk když jsem gay" a zasmál se.
Políbil jsem ho on dal pryč kočku, odběhli jsme do ložnice a on mě svalil na jeho voňavou postel.
ČTEŠ
The guy from pride festival
FanfictionJe srpen což znamená, že bude pride festival. Konečně neskutečně jsem se tešil, chci potkat nové kamarády a nebo třeba i někoho víc... A pak jsem ho spatřil menšího hocha s havraními vlasy, jak se usmívá v malé skupince lidí pod duhovou vlajkou. ...