Másnap a hamu szőke durcás hallgatásba roskadt. Tudta, hogy Geraltról van szó, de azért mégiscsak egy ,,Bocsánat" jólesett volna neki. Már egy órája, hogy elindultak mikor Ciri szeme megcsillant. Kitalálta hogyan állhatna bosszút nevelőapján. A lány több szárat adott lovának, mire a kanca vette a lapot és óriási eper színű nyelvével megnyalta a Fehér Farkast páncélját egy tenyérnyi nyál foltot hagyva. Geralt azonnal arcon vágta a lovat ki úgy megtorpant, hogy Ciri lova nyakára borult.
- Tartsd száron azt a kurva lovat! -fröcsögte a férfi Cirinek. Mikor a lány füléig eljutott minek nevezték hű hátasát elborult az agya.
- Ha kurva lenne a lovam akkor minél messzebb tartanám tőled nehogy ágyba kerüljön veled! - grimaszolt a hamu szőke, mire a Fehér Farkas fenyegetően Ciri felé pillantott macskaszemeit megvillantva. A lány tudta, hogy ezzel most elkezdett érni Geralt tenyerében egy hangosan csattanó pofon. Vesemir bácsitól kapott witcher kiképzése során megtanulta az elején hogyan kell kitérni bármilyen támadás ellen, de Geralt pofonjai elől lehetetlen kitérni ráadásul nem is merte. Végül mind a ketten elcsöndesedtek. A férfi csak törölgette páncéljáról a ló nyálát, míg Ciri csak bazsalyogva merengett maga elé mivel ráeszmélt kivel fogja tölteni az estéjét. Már várta azt a pillanatot mikor megérzi férfias borsmenta illatát minek az emléke úgy lebénította, majdnem lefolyt lováról. Ebből az állapotból Geralt hangja zökkentette ki mire azonnal elpirult.
- De elgondolkodtál valamin - jegyezte meg a Fehér Farkas felvont szemöldökkel - Mond csak... Miért is mész te Melitele szentélyébe? - kérdezte gyanakodva és halványan mosolyogva Geralt. Ciri csak megforgatta szemét.
- Agnieszka és Alicia miatt megyek - sóhajtott. Geralt csak kérdően nézett Cirire felső ajkát felhúzva. - Tudod, szőke... Felcser... - még mindig nem jutott eszébe - Szerinted ő az egyetlen normális barátom - bökte ki végül a lány mire a férfi szemébe a felismerés csillant meg.
- És az az Alicia? - kérdezte elgondolkodva a neven Ciri csak fejét rázta.
- A húga - sóhajtott miközben kibontotta kontyba szorított haját, majd nehézkesen összefogta lófarokba. Geralt csak bólintott.
- Nennekével nézesd meg a sebeidet - mondta parancsolóan a férfi, mire a hamu szőke csak megforgatta a szemét. - És miután elintézted Agnieszkát és a húgát kérlek gyere Corvo Biancóba. Yennefer is ott lesz - tette hozzá, mire Ciri csak hümmögött.
- Miért menjek? - kérdezte felvont szemöldökkel - Azok után ahogy bántál velem és kikergettél Kaer Morhenből, most újra akarod játszani a családapát? Tényleg azt hiszed, hogy egy ,, Bocsánat"-al el van ez intézve? - kérdezte rá se nézve Geraltra ki nem mutatta, de szívét marta a bűntudat. Csak némasággal válaszolt. Végül pár perces hallgatás után újra megszólalt.
- Én várlak, a nyarat ott töltöm. Mikor tudsz jönni akkor gyere - erősködött tovább a Fehér Farkas. Ciri csak fejét rázta, majd egy kereszteződéshez értek hol megálltak. Geralt Kelpievel szembe állította Keszeget majd végül megszólalt. - Itt el válnak útjaink - mondta miközben le nem vette tekintetét Ciriről. Volt egy olyan sanda gyanúja, hogy megint egy ideig nem fogja látni ördög-fiókját. - Légy jó kölyök! - búcsúzott el, majd Keszeget jobbra kormányozva elindultak Toussaint felé vezető útra. A lány csak bámulta Geralt egyre messzebb kerülő alakját, végül ő is megindult Melitele szentélye felé.
***
A falu fogadójába egy különös nő szerzett tért be. Csípőjét ringatva sétált egyenesen a pultoshoz. A fogadóban lévő összes férfi a csuklyás nőt bámulták nyálukat csorgatva. Feketés kígyó bőr mintázatú nadrágja karcsú lábára simult. A csapos is jól megbámulta de csak mértékkel, mivel felesége mellette állt egy korsót törölgetve. Csuklyás nő közelebb érve a pultoshoz lehajtotta fejét eltakaró szövetet így láthatóvá vált sápadt bőrű arca és dús sötét haja. A helységben lévő pár férfi még mindig a nőt nézték vágyakozva. A halvány bőrű szépség miután elment a csapos felesége dekoltázsát szabadon hagyva dőlt a pultra a férfi elé bájosan mosolyogva. A férfi akaratán kívül is a két szépség közé nézett, mire a nő kacéran elmosolyodott.