Na druhý deň som bola poriadne nevyspatá. Celú noc mi nedal spať Melachel. Alebo Michael. Neviem prečo, ale stále mi tých dvoch niečo spájalo dokopy a nebol to len prsteň s býkom.
Z postele som vyliezla skôr ako rodičia. Keď otec prichádzal do kuchyne, dávno som sedela v obývačke a čakala na Michaela. Ale neprišiel. Otec a mama išli do práce, no učiteľ sa neukázal.Rozmýšľala som, či to bolo kvôli tomu, že som ho deň pred tým vyhnala. Také čosi nedávalo zmysel, keďže bola u mňa jeho kniha a sám nemal problém, ak si ju nechám do ďalšieho dňa. Dlhšie.Malo to byť dlhšie, keďže sa Michael neukázal. Možno sa ho predsalen dotklo moje správanie.
Vrátila som sa naspäť do izby, sadla si za stôl, zapla notebooka začala čosi hľadať o anjeloch. Našla som toho pomerne veľa. Nebeské bytosti, strážni anjeli, cherubíni, serafíni...Dokonca sa mi podarilo nájsť čosi aj o krížencoch ľudí a anjelov nazývaných nefilimovia. Ľudia s krídlami a vlastnosťami anjelov. Alebo len ľudia so špeciálnymi schopnosťami, pokiaľ nebol ich anjelský rodič dostatočne silný.Väčšinou som nachádzala články, že nefilimovia sú mýtus, ale niektoré tvrdili, že skutočne existujú a nepozorovane žijú medzi ľuďmi spolu s nebeskými bytosťami.
Nachádzala som články o padlých anjeloch, o diablovi, ktorí bol pôvodne tiež anjel, ale príliš neposlušný, preto Boh s ním nemal trpezlivosť a zavrhol ho. Vzal mu krídla, pripravil ho o všetko, ale neurobil z neho človeka. Skôr z neho chcel spraviť výstrahu pre ostatných, ktorí by sa niekedy rozhodli vzbúriť. Vrhol ho do pekla, niekde do útrob Zeme, mimo vnímanie ľudí a ďaleko od dosiahnutia nebies.
Našla som aj niečo o tom, že Adam a Eva neboli prvými ľuďmi,ktorých Boh stvoril. Najskôr mal Adam Lilith stvorenú zo zeme.Lenže Lilith bola natoľko rebelantská, že ju uvrhol do pekla a radšej z Adamovho rebra stvoril Evu, ktorá sa ukázala ako lepšia voľba. Lilith skončila v pekle s Luciferom, prvým padlým.Nebola anjel, len človek. Jej duša však bola natoľko zvrátená,že si už nemohla ponechať ani len ľudskú podstatu. Stala sa znej démonka. Prvý démon, ktorý kedy bol na svete, pramatka všetkých temných bytostí.
Podľa všetkých nájdených informácií bolo peklo robotou neba.Za všetko si mohli sami. A niekde tam uprostred všetkého boli ľudia, ktorí o ničom netušili. Obyčajné bábky, hračky vyšších bytostí. Ľahko manipulovateľné stvorenia mysliace samé za seba,no pomerne rýchlo schopné pochopiť princíp dobra a zla a vybrať si stranu, komu budú veriť a koho budú počúvať. Aj vďaka tomu vraj vznikalo viac démonov. Lucifer mal byť dobrý manipulátor.Dokázal pokúšať ľudí rôznymi ponukami a len za uzavretie dohody, za to, že sa mu upísali dušou netušiac, čo na seba privolali, im dal po čom túžili. A po ich smrti, pri príchode zúčtovania si vždy prišiel po duše, ktoré stiahol do hlbín temnoty, aby z nich urobil novú armádu démonov.
No diabol, ako ho poznajú ľudia, mal byť taký zvrátený, že niekedy chodil po Zemi v ľudskej podobe a zvádzal ženy ako krásny muž. Zasieval semeno do ich lôn a ony mu vynosili deti. Polodémonov, ktorí boli síce mocní, nikdy však nemali na čistokrvných bratov. Ale ako na všetko, aj na to bolo riešenie.Jeden rituál či poriadne silné kúzlo, ktoré ich zbavilo ľudskosti a prebudilo temnejšiu stránku, pretože mnohé jeho deti ani netušili o pekelnom pôvode a žili pokojne ako ľudia.
Podobné triky ako sám diabol mali používať aj démoni alebo sa len pokojne množili medzi sebou, čo nebolo práve najjednoduchšie,lebo si vždy museli nájsť ľudské nádoby, ale nebolo to nemožné.Démoni ako takí mali byť iba duše bez hmotnej schránky. Akási podivná hmota pripomínajúca nebezpečný plyn. Jedine Lucifer a Lilith mali hmotné telá, nik iný, keďže každý z nich bol kedysi aj niečím iným než pekelnou stvorou.
YOU ARE READING
Anjeli dňa a noci: Zrodenie kríženca
FantasyVanessa od začiatku nie je len obyčajné dievča. Trpí nevysvetliteľnou chorobou, s ktorou si nevie medicína rady a rodičia ju neustále trápia rôznymi procedúrami, len aby jej ju zbavili. V škole ju pre jej ,,hendikep" decká neustále trápia. Príde to...