00 : 26

4.6K 391 933
                                    


SUPRISEEEEEEEE !
TRIPLE UPDATE FOR EVERYONE
PECHUW PECHUWWWWW !

huwaaa harap korang semua tak muntah la bila wany update banyak banyak ni. each chap yang wany update is about 5000+ words so sebab tu lama sikit nak update.

okay la janji lepas ni dah tak update banyak banyak dah.

i nak menghilangkan diri HAHAHAHAH BYE KORANG.

« bad liar »

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

« bad liar »

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

enjoy reading my blueberries ♡

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SUMPAH tak kelakar.

Aku, Laura Ameena.

Budak biasa yang selalu buat masalah dekat sekolah. Aku banyak kali buat hal. Tapi rekod disiplin aku masih bersih sebab ada seorang ketua pengawas yang tutup segala kesalahan aku.

Tapi sekarang...

Aku bakal dicalonkan sebagai penolong ketua pengawas?

Layakkah aku?

Tiba tiba, rasa rindu aku pada Alisa makin menebal. Aku rindu kau, Lis.

Walaupun ramai yang tak suka cara kau jalankan tanggungjawab kau pada semua murid di sekolah ni, tapi aku tahu.

Cuma kau sorang yang layak pegang jawatan ni, Lis.

Aku memegang bahagian dada yang tiba tiba terasa sesak.

Rindu pada orang yang dah tiada nyata beribu kali ganda lebih menyakitkan.

Aku terus menapak ke aspuri dengan langkah yang kecil dan lemah. Serius rasa tak ada mood sekarang ni.

"Laura!"

Aku berpaling.

Mengucap panjang aku apabila nampak Marina terkocoh kocoh menghampiri aku dengan wajah ketat.

Eh. Marah aku ke?

"Ya. Kenapa?" Soal aku, malas.

[OG] Pujaan Hati Mr HeadprefectWhere stories live. Discover now