00 : 28

3.8K 379 948
                                    

[ special update for asramarians ]

since esok korang dah start nak masuk asrama, so today mama wany will give you one chapter for the last time')

I'll miss you, really ♡

p/s : this chapter takde humor and sedih dari mula sampai akhir. sebab mood sendu wany is turned on ')

special tags ;
cokelatsirap yaennnnv _lunastella thenrhidyah the_lee

recommended song ;
Wayo 왜요  – Bang Yedam

recommended song ; Wayo 왜요  – Bang Yedam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

« sweeter than honey »

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

enjoy reading my blueberries ♡

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KEHIDUPAN aku di sini semakin hari semakin membiak.

Eh, membaik.

Hubungan aku dan orang sekeliling aku berjalan dengan lancar dan tenang.

Baru aku rasa nikmat jadi remaja berumur 17 tahun. Kehidupan aku di asrama ni banyak yang pahit dari yang manis.

Tapi aku tetap bersyukur.

Allah timpakan aku dengan masalah yang banyak, tetapi Allah juga titipkan sahabat dan orang sekeliling yang banyak membantu aku untuk bangkit semula.

Ingat lagi pada Alisa?

Maaf.

Arwah Alisa.

Ya, aku dan dia memang tak pernah ada hubungan yang rapat. Tak pernah berkawan pun.

Tapi, jujur. Kehilangan Alisa bawa banyak perubahan pada diri dan emosi aku. Kehilangan Alisa buat aku sedih kerana...

Rindu pada orang yang sudah tiada buat selama lamanya seakan rindu yang tak berpenghujung.

Lebih sakit dari segala rindu yang ada. Kerana sebesar mana pun rindu aku pada dia, dia tetap takkan kembali lagi.

[OG] Pujaan Hati Mr HeadprefectWhere stories live. Discover now