00 : 14

5.2K 417 239
                                    

song recommended
NOTHING LIKE US - COVER BY BTS JUNGKOOK

song recommended NOTHING LIKE US - COVER BY BTS JUNGKOOK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


« I'm sorry but I love you »

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

enjoy reading my blueberries ♡

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PERNAH rasa kena fakehope?

Aku pernah. Baru je tadi.

Mood sendu on.

Aku melepaskan keluhan berat. Dalam banyak banyak lelaki, kenapa lah hati aku boleh terpaut dekat si ketua pengawas yang tak ada perasaan tu.

Betul ke kau suka dia?

Tak. Tak mungkin.

Ingat balik, Ara. Ingat balik apa yang dia pernah buat dekat kau sebelum ni.

Masa tingkatan satu, dia pernah sorok kasut sekolah aku masa hari sukan sekolah sampai penyertaan aku untuk lumba lari 400 meter dibatalkan.

Tingkatan dua, dia pernah report dekat cikgu yang aku dengan Amelia panjat pagar sekolah untuk ponteng sampai aku dengan Mel kena cuci tandas sekolah seminggu.

Tingkatan tiga, dia pernah letak kumbang dalam bekas pensil aku masa hari peperiksaan. Egh. Aku menjerit sampai bangunan sebelah pun boleh dengar. Aku dah lah trauma dengan kumbang.

Masuk je tingkatan 4, dia dah jadi lebih matang. Lepas dia diberikan jawatan ketua pengawas pelatih. Tapi, perangai kuat menyakat dia masih ada. Menyampah aku.

"Maafkan Nayl."

Aku menoleh ke arah suara tadi.

Adrean.

Dia sedang berdiri tidak jauh dari bangku yang sedang aku duduki sekarang sambil memandang aku dengan pandangan redup.

Nayl? Nayli?

Jejaka itu mengeluh. Dia menghampiri aku.

"Nayl memang macam tu. Dulu dia okay. Dia mula berubah sejak mama dengan papa dia meninggal setahun yang lepas."

[OG] Pujaan Hati Mr HeadprefectWhere stories live. Discover now