Second update ❤️ always vomment ❤️
🔫🗡️🔫🗡️🔫
(𝕭𝖎𝖌) 𝕳𝖎𝖙𝖒𝖆𝖓
𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 02"Agak-agaknya, kita nak mulakan dekat syarikat mana dulu?" ibu jari dan jari telunjuk milik Hoseok menyapa bawah dagu. Sungguh, sukar mereka bertiga memberikan kata putus untuk mulakan misi di syarikat yang mana satu.
"Payahlah macam ni. Apa kata kita selidik pemilik syarikat dulu?" cadang Namjoon secara rasional, mengundang anggukan daripada kedua-dua rakan sepasukannya.
Kandungan fail dibelek penuh teliti. Gambar-gambar profil pegawai atasan yang dilabel sebagai suspek turut ditenung habis-habisan.
"Apa kata kita jadikan dia sasaran pertama?" jari telunjuk milik jejaka putih pucat tepat mengena pada salah satu gambar profil.
Nama : Kim Seokjin
Umur : 28 tahun
Karier : Pemilik dan Ketua Pengarah Syarikat Eatjin Sdn.Bhd."Boleh tahan kacak owner syarikat ni. Pasti dikenali seantero dunia." bertaut kening Yoongi dan Hoseok dibuatnya mendengarkan pujian Namjoon buat jejaka dalam gambar itu.
"Jangan kata kau ghei pulak." duga Yoongi bersama cerlungan tajam, menusuk kalbu jikalau ditenung.
"Ish hyung ni, ke situ pulak difikirkan." dalih Namjoon kekalutan.
"Dah dah, daripada kau orang bergaduh memanjang, baik kita rangka strategi untuk menyelinap masuk syarikat dia." kedua-dua mereka tertunduk membisu lantaran ditegur Hoseok.
"Ouh ya Joon, sediakan senjata secukup mungkin. Kau Yoongi, cuba cari informasi selanjutnya pasal syarikat yang bakal kita 'hancurkan' nanti."
"Eh kuat mengarah pulak dia ni. Kau tu buat saja? Goyang kaki?" selar Yoongi membalas, meluat diarahkan seperti budak-budak.
"Haih kau ni kan, ingat aku nak goyang kaki saja-saja waktu petang macam ni? Hei, aku nak berlatih di padang tembak.
Lagipun, kemahiran menembak aku taklah secekap kau dan Joon, sekali tarik picu tepat kena kepala sasaran." mendatar saja Hoseok berbicara, mula rasa rendah diri.
"Sekali aku cakap, mulalah nak tersentap, rendah diri lagi. Dah, taknak beremosi sangat, pergi cepat ke sana." sengaja Yoongi menghalau Hoseok beredar dari tempat perbincangan mereka.
Sambil-sambil itu, anak matanya terarah pada Namjoon yang giat mengisi peluru ke dalam pelbagai senjata api.
"Yelah. Tapi ingat, esok pagi dah kena ada di tempat suspek berada." pesan Hoseok sebelum dirinya pamit dari situ.
"Baik!"
🔫🗡️🔫🗡️🔫╭❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙──────────╮
- 𝓚𝓲𝓶 𝓝𝓪𝓶𝓳𝓸𝓸𝓷
╰──────────❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙╯
❁
•
❀
•
❁
╭❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙──────────╮- 𝓜𝓲𝓷 𝓨𝓸𝓸𝓷𝓰𝓲
╰──────────❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙╯
❁
•
❀
•
❁
╭❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙──────────╮- 𝓙𝓾𝓷𝓰 𝓗𝓸𝓼𝓮𝓸𝓴
╰──────────❃͜͡❁ཻུ۪۪⸙╯
❁
•
❀
•
❁Onionhigasayur 😆
YOU ARE READING
【✔️】(𝕭𝖎𝖌) 𝕳𝖎𝖙𝖒𝖆𝖓 || 𝐁𝐓𝐒 𝐑𝐀𝐏𝐋𝐈𝐍𝐄
Aksi©2020 -𝐊𝐇𝐀𝐈𝐍𝐃𝐄𝐑𝐁𝐔𝐄𝐍𝐎 (𝐖𝐀𝐒 -𝐏𝐔𝐁𝐆𝐌𝐈𝐍) 𝐒𝐓𝐎𝐑𝐘𝐋𝐈𝐍𝐄 [BULLETPROOF SERIES] ✧════════════•❁❀❁•════════════✧ ⚠️𝚁𝙴𝙰𝙳 𝙾𝙽 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝚁𝙸𝚂𝙺⚠️ (Big) Hitman merupakan agensi rahsia yang merekrut ratusan pembunuh upahan termasu...