🐬🐚🌿Feszkó és a döntés🐬🐚🌿

575 26 1
                                    

Figyelem! Még előljáróban: a címet megváltoztattam. Eddig a könyv címe „1 Bajnok 1 Kihívó” volt, de úgy gondoltam hogy semmi "hangulata" nem volt a címnek. olvasást💗

🐬🐚🌿

Kedd

Este 22:00 körül lehetett, mikor beszálltunk a kisbuszba ami elvitt a pályához. Mikor kiszálltunk, nem hittünk a szemünknek. Egy óriási éjszakai pálya tárult a szemünk elé, ahol volt minden: víz, háló, fények, trambulin, csúszda. Ilyenkor még nem is sejtettük hogy mi lesz ennek a napnak a vége..

-Ez itt az Exatlon Hungary, a helyszín a Dominikai Köztársaság és az összdíjazás 30 millió forint! Ma az előny a tét. A vesztes csapat hátrányból fog indulni. A hátrány pedig a következő:  a vesztes csapatnak a végjátékban, 1 férfi és 1 női versenyzőnek egy 6 kilós mellényel kell nekivágnia egy futamnak-mondta Laci. Mindenki csendben maradt. Ez azért lessokkolt. 6 kilós mellény..durva.-Illetve, Exatlonisták, köszöntelek benneteket az Exatlon eddigi leghosszabb és leglátványosabb éjszakai pályáján, a Bányában! Dávid! Hogy tetszik a pálya?

-Szerintem nagyon jól néz ki, már alig várom hogy fussak rajta.-mondta.

-És mit szólsz a hátrányhoz?

-Szívesen rábízom Zozora, megvagyok így a saját testsúlyommal, nem kell még 6 kiló-nevetett.

-Zozo, mit szólsz? Ha ti vesztetek akkor nyugodtan viselheted a mellényt, Dávid szívesen rádbízza-mondta Laci.

-Huh...kösz Dávid!-nevetett-Egyébként szeretnénk megnyerni a mai versenyt, mert szeretnénk jobb "helyzetből" kezdeni a végjátékot. Meg, ugye, Dávid titkolja,de nagyon szeretne +6 kilóval menni a pályán, de mi ezt nem nagyon akarjuk, mert a lányok gyengébbek, meg nekünk sem olyan konfortos ha még 6 kilót kell "cipelnünk" magunkkal.-mosolygott.

-Bogi. Mit gondolsz a +6 kilóról?-kérdezte Laci.

-Nyilván nem lenne jó ha nekünk kellene még 6 kilóval végigmenni a pályán ezért igyekszünk is megnyerni a mai napot, viszont ha úgy lenne hogy vesztenénk akkor állunk elébe.-mondtam határozottan.

-Adu. Szeretnél még 6 kilóval végigmenni a pályán?-kérdezte Laci.

-Egyenlőre nem. De a Bajnokoknak átengedjük ezt a lehetőséget-mosolygott.

Miután Laci bemutatta a pályát és letelt a taktikai egy perc Szandinak el kellett mennie a Bajnokoktól mert rosszul érezte magát. A párok így alakultak:

🔵Dorka-Brigi🔴
🔵Alexa-Gabi🔴
🔵Zalán-Zsolti🔴
🔵Flóri-Szilveszter🔴
🔵Adu-Zozo🔴

Az első körben 🔴4:2🔵 lett az állás. Majd a Bajnokok elhúztak, elég durván: 🔴8:4🔵. Végül az utolsó pontjukat Gabi húzta be, 🔴10:4🔵-re a Bajnokok nyertek. Mi lelombozva néztük az ünneplésüket, közbe elgondolkoztam azon hogy milyen lenne ha én is ott lennék. Hogy milyen a Bajnok csapat, belülről. A táborban biztos hogy jó lesz a hangulat, ellenben velünk: luxus körülmények között, szomorúan, a hibát keresve a mai napban. Életemben nem féltem annyira mint ezen a pályán. Nagyon féltem. De tényleg. Ráadásul mostmár biztos hogy nekünk kell majd +6 kilóval végigmenni a pályán a végjátékban.

Never Leave My Side /Bozo/Where stories live. Discover now