Zozo szemszöge
Az utóbbi pár nap nem sikerült olyan jól. Hétfőn Dorka bejutott a legjobb 3-ba, viszont Dávid párbajozni kényszerült. Az egyéni játék kezdete óta elég jóba lettem Davevel és Dávid pont vele párbajozott. Akármennyire is bírom Davet, Dávidnak szurkoltam, aki sajnos kiesett. A szettek aránya 1-1 volt és Dávid a döntő szettben 🔴1:0🔵-ra vezetett, de Dave az új dobási technikájának köszönhetően felülkerekedett Dávidon és megnyerte a párbajt. Dávid kiesése Dorkát viselte meg a legjobban, de az én hangulatomra és Gabiéra is kihatott. Így szerdán kiderült hogy ma párbajozunk. Mindhárman.
Dorka úgy egy órája távozott a versenyből, most pedig Dave ellen állok vesztésre mivel a szettek aránya 1-1 és a döntő szettben eddig nem remekelek: 🔵2:0🔴-ra vezet Dave és 3 nyert meccsig megy a szett.
-Hiába centizgetünk Gabi, ha nem megy, nem megy.-mondtam feszülten, mire könnyek fojtak le az arcán.-Nem úgy értettem, bocsi-öleltem magamhoz a lányt. Most hogy Dorka kiesett és hogy vesztésre állok, nagyon maga alatt van.
-Éés....DAVE! KÉT SZETT MECCS! DAVE A DÖNTŐBEN! ZOZO EXATLONJÁNAK VÉGE!-kiabált Palik. Vége van. Szaltóztam egyet és meghajoltam a kamera előtt majd odamentem Davehez gratulálni. Utána pedig a piros lelátóhoz vezetett az utam.
-Ezt nem hiszem el-mondta Gabi, már véres szemmel.
-Nem baj-mosolyogtam-rengeteg jó embert ismertem meg itt.
Gabi a fülembe súgta hogy „itt leszel?” mire bólintottam.
Kifújtam a levegőt majd láttam hogy Olivér, Geri, Dávid és Bogi idejönnek. Pacsiztam a fiúkkal, Bogit pedig megöleltem és a fülébe súgtam hogy „majd beszélünk”, mire Ő bólintott és odament Ádihoz. Összeszedtem a cuccaimat és elindultam a pódiumokhoz. Mögöttem jött Gabi, külön pedig a három bentmaradt Kihívó.
Miután Palik kérdezett Davetől egy-két dolgot és beszélt velem, elmentem a pálya végéhez ahol találkoztam Yiluval és odaadta a cuccaimat. Ezután egy taxi vitt el a hotelbe.
Le sem tettem a cuccaimat, egyből a medencéhez szaladtam, ahol meg is találtam Gerit, Olit, Dávidot, Beát és Bogit.
-Szia Zozo! Ügyes voltál!-ölelt meg Dávid.
-Kösz, te is-mosolyogtam. Megöleltem Gerit, Olit, Beát (igen, Beát is) és végül Bogit.
Ezután a barátnőmmel felmentem a szobámba. Egész jó volt. Fehér falak, hatalmas ablak ahol rá-látok a medencére, barna gardrób és szekrények és egy fa-ágy. Ilyen.....Ikeás.
Bogi szemszöge
-Szép szállás. Segítsek valamiben?-fogtam Zozo táskáját, amit még a verseny elején kaptunk.
-Nem kell-mosolygott. Mikor ezt kimondta, csalódottságot véltem felfedezni az arcán.
-Van valami baj?
-Nincs. Semmi.-mondta, de láttam hogy valami bántja.
-Látom hogy van valami.
-Igazad van.-ült le az ágyára, én pedig mellé.
-Mi az?
-Mikor kiestél akkor annyira szomorú voltam és eldöntöttem hogy akkor végigcsinálom érted de ez sajnos nem sikerült.-mondta a könnyeivel küszködve és ez engem is meghatott. Nem tudtam hogy van ilyen oldala is.
-De aranyos vagy. De kihoztad magadból a maximumot. Ne bánkódj. Nekem te vagy a győztes-pusziltam meg az arcát.
-Szeretlek, Bogi-nézett a szemembe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Never Leave My Side /Bozo/
FanficBEFEJEZETT!!! Besenyei Boglárka, a 23 éves egyetemista meghallja hogy az Exatlon Hungary újraindul, ezért részese akar lenni a kalandnak. A cél a szeme előtt lebeg: ő akar lenni a női bajnok. Viszont arra nem számít, hogy találkozni fog Kempf Zozova...