👻🍃🔥Négyek Viadala🔥🍃👻

380 22 1
                                    

Zozo szemszöge

Reggel a többiek hangos nevetésére keltem fel. Felöltöztem és már mentem is ki a társalgóba ahol Gabival találkoztam. Kinéztem az üvegajtón keresztül a medencéhez és megláttam a többieket.

-Jó reggelt!-nyitottam ki az üvegajtót.

-Szia-köszönt Dorka.

-A többiek?

-Adu, Viki és Dorci még alszanak.-mosolygott. Ez az.

-Akkor leülök ide-ültem le Dave mellé.

-Hát szevasz Zozo-köszönt.

-Csá.

-Én kíváncsi vagyok hogy mi lesz ma, mert még nem tudunk nagyon semmit az egyéniről-mondta Dávid.

-Én kíváncsian várom-jött ki Gabi 2 kávéval a kezében-Zozo, ez a tiéd.

-Miért hozol kávét Zozonak?-nézett Dave Gabira.

-Tegnap a táborban megígértem neki hogy egy héten keresztül mindennap hozok neki reggel kávét mert behúzta a tizedik pontot.

-Akkor nekem is kéne, nem?-állt fel Dorka.

-Te vigyél csak Dávidnak.-vigyorgott Gabi. Dávidra kacsintottam, aki csak megforgatta a szemét, Dave pedig röhögni kezdett.

-Nem is tudtam hogy ti ilyen jól kijöttök egymással-harapott bele egy almába Dave.

-Barátok vagyunk-mosolygott Dávid.

-Komolyan? Bárcsak a mi csapatunk is ilyen lett volna..-utalt a Bogi-Dorci vitára.

Bogi szemszöge

-Sziasztok-köszöntem Dórának, Olivérnek és Gergőnek.

-Good Morning-mosolygott Gergő.

-Bent van limonádé ha kérsz-mutatott az ajtó felé Dóra.

-Lehet iszok. Hogy aludtatok?

-Én Geri miatt sehogy-nevetett Olivér.

-Mit csinált?-kérdezte Dóra.

-Hanyagoljuk-mosolygott Gergő.

A pályán

-Gyertek-nézett ránk Gelencsér Timi, majd bementünk a sátorba.-Tegnap Palik elmondott nektek mindent a Négyek Viadalával kapcsolatban. Ugye?

-Igen.-bólogatott Ádi.

-Szuper. Bogi, Zalán, ti nem tudjátok, szóval elmondom: akkor kell makd megjelennetek a pályán mikor Laci kimondja a neveteket. Oké?

-Igen-mondta Zalán.

-Remek. Ömh..én most elfoglalom a helyem. Ott van Barbi-mutatott egy szőke hajú nő felé-ha van valami, kérdezzetek tőle.-ezzel elment.

-De jó lesz szurkolni apának-röhögött Olivér.

-Remélem örökbefogadtok és lehetünk tesók-nevetett Gergő.

-Jaa, milyen menők lennénk már.

-És aranyosak mint az unikornisok-erre a szóra felkaptam a fejem. 23 éves létemre rajongok az egyszarvúkért.

-Mi?-kérdeztem.

-Olyan aranyos testvérpár lennénk Olival mint egy unikornis.-mosolygott Gergő.

-Imádom az unikornisokat.

-De jó! Én is!

-Gerinek még egy barátja lesz-nevetett Olivér.

-Fuu én összebarátkozok mindenkivel-nevetett a földharcos.-Bogi..téged mi fogott meg az unikornisokban?

Never Leave My Side /Bozo/Onde histórias criam vida. Descubra agora