✈🍃⛅„Féltelek"⛅🍃✈

477 24 2
                                    

Még így a sztori előtt: Sajnálom hogy sokáig nem volt rész, de a suli végén szerettem volna még javítani azokon a jegyeimen amik nem voltak annyira jók. Illetve én hülye mit csináltam? Leejtettem a telefonomat és a képernyője meg is repedt. Viszont a következő részben lesz egy kissebb időugrás és jönnek majd az izgalmak :3
Illetve ebben a részben lesz olyan "jelenet" amikor nem írom ki azt hogy „-nevetett Dave” vagy „-szomorkodott Dorka”, hanem csak a kezdőbetűjüket írom ki a szereplőknek.
Jó olvasást!💕
~Vetti kilép~



Másnap reggel boldogan keltem, hiába voltunk a táborban. Reggel kimentem egy kőhöz gondolkozni a tegnapi napon, mivel tegnap hiába vallott Zozo szerelmet, még mindig nem fogtam fel hogy mi történt. Ma pedig megint találkozunk. Talán bekéne vetni újból a titkos fegyvert: hogy hadjuk a Bajnokokat hogy előre menjenek, mi pedig hátul maradunk.

De aztán elterődtek a gondolataim egy másik irányba: Milyen pálya lesz ma? Én a konténeresnek örülnék. Viszont a csillag pálya se rossz..az egyensúlyozóson is rég voltunk.

Majd megjött Ádi és tudtam hogy most kell elmondanom neki a tegnap történt dolgokat.

-Jó reggelt Boglár!-köszönt majd leült mellém.-Min gondolkozol?

-Jó volt tegnap a Bajnokokkal takarítani-mosolyogtam.

-Láttam hogy mennyire örültél-vigyorgott.-Jó volt Zozoval lenni?

-Jó.-mondtam.

-Na, tudtam én.

-Ádi..tegnap elakartam mondani neked valamit, de minden annyira gyorsan jött hogy nem tudtam.

-Mi az?

Erőt vettem magamon majd elmondtam neki hogy

-Zozo és én..na. Tudod.-mosolyogtam.

-Összejöttetek?-vigyorgott tovább. Még szerencse hogy nem voltak kamerák.

-Igen.

-ÚRISTEN BOGI EZ NAGYON JÓ!-ölelt meg. Jó volt tudni hogy van egy igaz barátom ebben a játékban, Ádi személyében. Már régebben is ismertem őt, de itt nagyon jó barátok lettünk és tudtam hogy ez a játék után folytatódni fog.

-Hogyan fogjátok megoldani a napi beszédet?-kérdezte.

-Napi beszéd?-nevettem.

-Igen.

-Szerintem bevetjük a régi technikánkat. A verseny után majd beszélgetünk.

-Úgy legyen. Nem jössz edzeni?

-Ahaaaa, hogy erre ment ki a játék.-nevettem.-Sunyi vagy.

-Kösz.-nevetett ő is.

-Na, oké, menjünk.

Never Leave My Side /Bozo/Where stories live. Discover now