🍨🐚🐮Új csapattárs és betegség🐮🐚🍨

377 21 1
                                    

Bogi szemszöge

Már 3 hete, hogy folyamatosan nyerjük a végjátékokat. A Bajnokoktól eddig három ember távozott, mi pedig csak kettőről tudunk: Norbiról és Brigiről. Szandi miután Brigivel párbajozott, nagyon erős játékos lett. Mivel csütörtökön megnyertük a végjátékot ezért pénteken a Bajnokoknál biztos párbajozó volt Dávid, ellenfelet pedig Gabi jelölt neki. Szinte biztos volt hogy Gabi nem küldené ki Zsoltot, ezért csak egy ember maradt: Zozo.

Éjszaka nem aludtam. Tegnap én és Zozo nyertünk medált, viszont ettől függetlenül féltettem. Nagyon féltettem. Mert tudtuk hogy Dávid nagyon jól feltudja magát ha párbajozik, de azért valljuk be..ha nem lett volna két medálja, Norbi valószínűleg hazaküldte volna. Nagyon durván megküzdött a két medálért, megérdemelné hogy bentmaradjon Zsolt ellen. Zozot pedig nagyon féltem. Gondolatmenetemet egy stábtag kopogása szakította félbe.

Meghozta a mezeket. Ja, igen, ma lesz a Nemzetek viadala, vagyis többet lehetek Zozoval. Ha ő maradt bent.....
Átvettük a mezeinket a stábtagtól, majd mikor kiment akkor Alexa megszólalt.

-Miért pont fehér?

-Mert a fehér a hűség színe-válaszolt Ádi.

-Srácok, ne hangoskodjatok már..-szólalt meg Zalán. A hangján lehetett hallani hogy valami nincs rendben.  Gyorsan odamentünk hozzá, majd elmondta hogy láza van. Mikor megérkeztek az orvosok, közölték Zalánnal hogy pár napot ki kell hagynia a játékból a 40 fokos láza miatt. -Ami a mai nap fontos: Megtudni hogy ki jött vissza a párbajból, utána hogy mennyire nyertünk végül pedig méltón képviselni Magyarországot-mondta Zalán.

Beálltunk középre és kiabáltunk egy Kihívókat és elindultunk. Egy kicsit kellett várni a Bajnokokra, addig bemelegítettünk.

-Szerintetek ki jött vissza?-kérdezte Adu.

-Szerintem Zozo.-válaszolt Alexa.

-Dávid.-jelentette ki Ádi.

-A két fiú közül valamelyik-nevetett Dorci, én pedig már éreztem hogy a torkomba dobog a szívem, mivel megláttuk a Bajnokok buszát.

-Én most nem érzek semmit-folytatta Dorcit.

Majd leparkolt a Bajnokok kisbusza. Már szinte izzadtam, mikor kinyílt a busz ajtaja. Elsőnek Dávid lépett ki, szóval Zozo esett ki. Szuper. Már éreztem hogy gyűlnek a könnyek a szemembe, mikor észrevettem hogy Gabi beszél valakihez. Nem tudtam sajnos kivenni jogy ki volt az, már arra sem figyeltem. Majd kiszállt Zozo. A szemeim kitágultak és meghallottam a társaim nevetését.

Mindenki gratulált Dávidnak, majd Dave a fejéhez kapott.

-Úristen, ez most komoly??? Zsolt megsérült vagy...

-Én győztem le.-mosolygott Dávid.

Mindenkin a ledöbbent. Ezt azért nem gondoltam volna. Zsolti ment párbajozni.........

Láttam hogy Gabi elment, Zozo pedig utána. Na, ez azért egy kicsit rosszul esett. Mikor visszatértek akkor Dorci beszélt egy kicsit Gabival, majd Zozo középre tette a kezét. Utána Dorci. Akkor most Gabi vagy Dorci?

Ez már fájt Zozotól. Hiába mondta hogy nem érdekli Dorci, de akkor is, éreztem legbelül a féltékenységemet.
Majd mikor elindultunk a pódiumokhoz, akkor Zozoval egy kicsit beszéltem.

-Gabival csak barátok vagytok?

-Gabi nem érdekel engem, nyugi. Se Dorci. Dorcin látszik hogy szemezget azzal a Yilmazzal vagy kivel. Gabinak meg van párja. Meg amúgy is, egyikük sem az esetem. Nagyon aggódtál miattam pénteken?

Never Leave My Side /Bozo/Onde histórias criam vida. Descubra agora