🌾💐💍IGEN!💍💐🌾

502 27 8
                                    

A mai nap nagyon fontos lesz. Mind a csapat, mind a Bajnokok számára, ugyanis ma lehetőségünk lesz hazatelefonálni. Gyorsan csináltam magamnak egy konytot, felvettem a kék mezemet és elmentem Ádihoz. Szerencsére Dave nem volt ott, szóval nyugodtan beszélgethettem a fiúval.

-Szia Boglár!-köszönt Ádi.

-Szia! Felkészültél a mai napra?

-Hogyne!-húzta be a táskája cipzárját.-Majd rám nézett és vigyorogni kezdett.

-Mi van veled?-nevettem.

-Ma találkozhatsz Zozoval..-vigyorgott mégjobban és kacsintott egyet.

-De hülye vagy-nevettem.

-Na induljunk.

-Ez gyors volt-nyitottam ki az ajtót, majd becsuktam az ajtót. Mentem le a lépcsőn mikor hallottam egy „Kösz szépen!” kiáltást Áditól. A társalgóba a csapattársaimmal találkoztam, akik egyből megkérdezték hogy ez mi volt.

-Semmi-nevettem.

-Nem Zozo jön be?-kérdezte reménykedve Dorci.

-Erre inkább semmit sem mondok. Egyébként attól hogy van egy fiúbarátom az nem azt jelenti hogy járok vele. Meg amúgy ennyivel azt is mondhatnám hogy be jön neked Zalán és Adu.-itt sikeresen elértem azt hogy Adu és Dorci elpirulnak, de Zalán nevetve megszólalt.

-Én a Big Brother vagyok.

-Jó, bocs.

Hamarosan leért Ádi is és Zalán elmondta a "tervet".

-A mai nap nagyon fontos, mert ezen a híváson akár a jövőhét is múlhat. Szedjük össze magunkat és mindenki hozzon száz százalékos teljesítményt. Meg kell csinálnunk, mert ezzel lelkileg egy kicsit megtörhetjük őket. Rendben?-mi csak bólogatással "feleltünk".-Akkor indulás!

Ádi egyből felkelt és középre tette a kezét, ahogy mi is.

-Mit csinálunk?

-Telefonálunk!-kiabáltuk hangosan, majd elindultunk a pályára.

Amikor megérkeztünk egy teljesen ismereten harctérrel találtuk szembe magunkat. Meg a Bajnokokkal. Lepacsiztunk mindenkivel, majd elindultunk a pódiumokhoz. Laci megkérdezett minket arról hogy hogyan állunk neki a mai napnak és mikor a taktikai egy perc is letelt akkor a párok így alakultak:

🔵Én-Dorka🔴
🔵Alexa-Gabi🔴
🔵Dorci-Brigi🔴
🔵Viki-Szandi🔴
🔵Zalán-Dávid🔴
🔵Dave-Zozo🔴
🔵Ádi-Zsolt🔴
🔵Adu-Norbi🔴

Az első kiválasztási körben a Bajnokok csak egyszer nyertek így az állás 🔵7:1🔴 lett.

-3 pont kell-kezdett bele Zalán, mikor újra felkellett állítani egy taktikát a második kiválasztási kör miatt.-Elviszem Norbit. Egy biztos pontunk van. Bogi, vidd el Szandit, Dorci, te pedig Brigit. És akkor megyünk telefonálni.-Zalán középre tette a kezét-2,3..

-Megnyerjük!-kiabáltuk.

A taktika mind szép és jó volt, viszont a második kiválasztási körben 🔴8:7🔵 volt az állás, mikor a Bajnokok Norbihoz szaladtak, Zalán pedig vesztesen jött le a pályáról.

-Ezt nem hiszem el..ezt egyántalán nem hiszem el.-mondta.

-Nyugi! Megtudjuk csinálni. 🔵7-1🔴-ről indultunk.

-Igen és most 🔴8:7🔵-re vezetnek a Bajnokok. Egy pontot sem sikerült szereznünk ebben a körben.

A csapatban nagyon feszült lett a hangulat. Dorci, Alexa, Adu és Zalán a kispadon ültek, Ádi, Viki és Dave pedig szurkoltak nekem.

Never Leave My Side /Bozo/Where stories live. Discover now