🏄🏽‍♀️🍨🌴Nagy asztal🌴🍨🏄🏽‍♀️

318 21 1
                                    

Bogi szemszöge

Adu és Zozo áll a rajtban. 🔴9:5🔵-re vezetnek a bajnokok. Az utóbbi végjátékot többségét mi veszítettük el sorban tudom a kiesések sorrendjét: Bea, Nóra, Alex, Zalán (sérülés miatt távozott), Dóra, majd Olivér. Nagyon remélem hogy ezt most Adu behúzza. Tegnap volt egy vitám Dorcival, mivel fáradt voltam és hirtelen halálba akartak küldeni. A gondolataimból Palik hangja zökkentett ki.

-És ebben a pillanatban az utolsó végjátékot 🔴10:5🔵-re a Bajnokok nyerik!

Egyből odanéztem és láttam hogy a Dávid, Dorka és Gabi egyből odamentek, majd a lányok sírni kezdtek. Ők egy csapat. És mi, Kihívók? Csak kékek. Miközben felvettem a táskámat meghallottam Dorcit: „Viki, ha kell, lefutod az összes medálomat. Adu medáljait is. Daveét is. A Bajnokokét is". Én ezzel nem foglalkoztam, csak számoltam az órákat. Már csak 5 óra és a villában Zozoval fogok beszélgetni.

-A szabály az, hogy a legjobb statisztikájú versenyzőnek kell párbaj ellenfelet jelölnie a leggyengébb statisztikájú versenyzőnek. A legjobb statisztikájú versenyző Dorcit, te vagy. Mivel a legjobb statisztikájú versenyző magát nem jelölheti párbajellenfélnek, ezért a párbaj automatikus. Bogi, Viki, ti küzdötök meg a versenyben maradásért.

Engem már az sem érdekel ha kiesek. Persze jó lenne este beszélgetni Zozoval és Dorkával, a Bajnokok közül Dorkától mindig kaptam egy ölelést. Zozo pedig fontos szerepet tölt be az életemben.

A kisbuszhoz elindulva Zozoval beszélgettem.

-Megtudod csinálni-bíztatott-csak el kell hinned. Tudom hogy visszajössz. Ha nem, akkor pedig Gerivel és Olival megismerkedsz. Nagyon jó fejek.

-Nekem már az sem baj ha kiesek. A tegnapi nap után már csak futom a futamokat, de nem arra koncentrálok hogy nyerjek.

-Gyere vissza. Kérlek-kulcsolta össze a kezünket.

-Mindent megteszek.

-Nem foglalkozz Dorcival és Vikivel. A nyomodba sem érnek. Ha nem jönnél vissza tudd hogy szeretlek.-puszilta meg az arcom. A sírás kerülgetett. Nagyon szeretem Zozot.

-Ádi kiesése óta te vagy a támaszom. Ha kiesek ma, akkor tudd hogy mindennap szurkolni fogok.

-Remélem-mosolygott. Lehetett rajta látni hogy ő is a könnyeivel küszködik.

-Szeretlek.-csókoltam meg. Lehet hogy a verseny alatt ez volt az utolsó „Szeretlek" amit kimondtunk.

Zozo szemszöge

-Ma láttalak kézenfogva sétálni Bogival.-mosolygott Gabi

-Szerinted mások látták?

-Nem tudom.

-Gabi, Zozo, gyertek!-kiabált Dorka. Gabi majdnem lecsúszott a kőröl Dorka hangját meghallva, én pedig egyből odakaptam a fejem. Bementünk a táborba és megláttuk Dávidot ahogy fog 5 alkoholos filcet a kezében. Azokat én csempésztem be a játék elején.

-Ezeket az ágyad alatt találtuk meg, Zozo-nevetett Dávid.

-Hoppá........hehe-vigyorogtam.

-Te komolyan becsempésztél 5 alkoholos filcet?-nevetett Dávid.

-Igen -vallottam be-nem is ok nélkül. Mikor kijöttem Dominikára, megfogadtam, hogyha itt leszek a csapatjátékok utolsó napján, felírom a „Bajnokok" szót a faház falára. Szóval itt a idő-vettem ki egy filcet Dávid kezéből.-Nem segítetek?

-Dehogynem-vett el egy másik filcet Dávidtól Dorka.

Felírtuk a falra hogy „Bajnokok" és a stábtagok lefotóztak minket. Majd Bogi és Viki párbaján gondolkoztam. Mi van ha nem Bogi tér vissza?

Never Leave My Side /Bozo/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora