💌🌊🌺Meglepetések hete🌺🌊💌

385 24 0
                                    

A mai nap az élményért küzdünk. Boldogan húztam fel magamra a kék pólómat és kötöttem konytba a hajam. Tudtam hogy megcsináljuk a mai napot.

Mikor leérkeztem a többiekhez leültem az egyik fotelbe, majd "berobbant" Ádi. Energikusan megérkezett és csak annyit mondott hogy „Megcsináljuk”. Elkiabáltunk egy Kihívókat, majd kiléptünk az ajtón. Majd mikor kiérkeztünk a pályához tartottunk egy közös bemelegítést és felálltunk a pódiumokra. Mikor a Bajnokok is megérkeztek kérdezett tőlünk Laci egy-kettőt és elkezdődött a taktikai egy perc. A párok így alakultak:

🔵Én-Szandi🔴
🔵Dorci-Dorka🔴
🔵Alexa-Gabi🔴
🔵Viki-Brigi🔴
🔵Ádi-Zozo🔴
🔵Adu-Dávid🔴
🔵Zalán-Norbi🔴
🔵Dave-Zsolt🔴

A napot jól zártuk, mivel az eredmény megint csak 🔵10:5🔴 lett és így mi választhattunk csillagot. Az utolsó pontot Zalán húzta be Norbi ellen, bevallom, egy kicsit azt érzem hogy Zalán a statisztikára megy.

Másnap elmentünk egy lakatlan szigetre, de az előnyt elveszítettük. Utána megnyertük a végjáték első fordulóját hirtelen halállal, de tudtuk hogy a telefonért óriási harc lesz.

Erről beszélgettem este Ádival.

-Meg kell nyernünk.-mondta az előbb említett fiú.

-Nem szabad hagyni. Az első körben elkéne húzni pár ponttal, utána pedig..hát...megnyerni-mosolyogtam.

-Te kit hívnál fel?

-A szüleimet. Te?

-Még nem tudom, nem gondolkoztam ezen.

-Durva volt neked pont most belecsöppenni az Exatlonba. Hétfőn megérkeztél két új Bajnokkal, az első két napot zsinórban meg is nyertük, tegnap már a bányában is voltál, ma pedig már hirtelen halált is láttál holnap pedig a hívásért harcolunk.

-Ja ja, durva lesz. Apropó, hétfőn mikor felhoztam a Zozos témát akkor nagyon hirtelen elmentél, de most nem engedem hogy el menj. Mesélj. Van valami közted és Zozo között?-huh, Ádi rátapintott a lényegre. Most mit kéne hogy mondjak? Pár percig csak ültünk kint a medencénél és néztük az eget, majd megszólalt-Na?

-Jaa, mi is volt a kérdés?-tudtam, de lepleznem kellett.

-Az hogy mi van közted és Zozo között.- Álltam volna fel, de Ádi megelőzött és be állt az ajtó elé. Csodálatos.

-Semmi.-vágtam rá.

-Nem úgy néz ki-mosolygott.

-Na jó..néha a meccsek után szoktunk beszélgetni. Sőt, néha a futamok előtt is.

-Naa, sejtettem. És van valami a levegőben?-vigyorgott.

-De bolond vagy!-nevettem.

-Naaaa???-komolyan mondom, úgy nézett ki mint egy kislány.

-Elmondok mindent ha vissza, leülünk.-amint ezt kimondtam Ádi már pattant is és leült.-Ennyire kíváncsi vagy?

-Én csak egy jó barát vagyok és jó barát módjára, meghallgatlak.

-És kifaggatsz.

-Nem is. Naaa, de mondd már!-mostmár úgy is viselkedett mint egy kislány.

Egy kicsit nevettem majd elmondtam mindent, egytől egyig. Elmondtam hogy Krizsa Timi már az első versenynapunk estéjén gyanakodott, hogy utánna 2 héttel már Alexa is érdeklődött, hogy Zozoval egyre jobb lett a kapcsolatom, azt is hogy elmonstam Flórinak hogy mit érzek és hogy mennyire féltettem a Bajnokok első fiú párbaján Zozot.

-Holnap lesz alkalmad vele beszélni ha megnyerjük a hívást-mosolygott Ádi.

-Egyébként..ez maradjon köztünk amit most mondtam.

-Köztünk marad.-biztosított, majd küldtem felé egy mosolyt.

Ezután bementünk és felkészültünk a holnapra. Már alig várom hogy megnyerjük a hívást, hogy beszélhessek Zozoval és hogy elmondjam a szüleimnek hogy mennyire szeretem őket.



Hát ez a rész nagyon rövid lett. Majd a következő részt hosszabbra tervezem, de most nem nagyom volt ötletem, főleg hogy a suli utolsó napjai nagyon lekötöttek és minden ötletem elszállt. Hamarosan hozom a következő (hosszabb) részt💘
~Vetti kilép~

Never Leave My Side /Bozo/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora