✨💣💶Robban a bomba💶💣✨

359 24 4
                                    

Zozo szemszöge

Bogival már két napja nem beszélünk és ez mintha a teljesítményemen mutatkozik meg a legjobban. Lehet hogy ő túl tudott lépni rajtam, de én nem.

Viszont ma végjáték és az előny a Kihívóknál van. Nem hagyhatjuk azt hogy még egy ember távozzon a csapatból. Előny ide-oda, nem számít semmit. Csak meg kell csinálni. Miután kiáltottunk egyet, elindultunk a pályához. Lepacsiztunk a Kihívókkal és felálltunk a pódiumokra. Palik kérdezet egy-két dolgot, majd miután letelt a taktikai egy perc, a párok így alakultak:

🔴Én-Adu🔵
🔴Dávid-Zalán🔵
🔴Geri-Dave🔵
🔴Dorka-Dorci🔵

Ja, igen, ma Gabi nem játszik mivel tegnapelőtt vizet nyelt az egyik akadálynál és tegnap is rosszul érezte magát.

Elsőnek én álltam fel a rajthoz. A körömet nem hoztam, pedig közel voltam hozzá. Ezután pedig elkezdődött az igazi mélyrepülés. 🔵1:0🔴.....🔵2:0🔴..🔵3:0🔴......🔵4:0🔴...🔵5:0🔴....🔵6:0🔴......🔵7:0🔴.......🔵8:0🔴..

Ennél az állásnál Dávid és Ádi indultak el a rajthoz. Mi pedig lélegzet visszafojtva néztük hogy mi lesz.

-NEM TUDOM ELDÖNTENI! CÉLFOTÓT KÉREK!-üvöltötte Palik. Remek.

-A célfotó elemzése alapján..-kezdett bele-ezt a futamot....
DÁVID NYERTE!-mi megtapsoltuk Dávidot, Ádi pedig ideges lett.

🔵8:1🔴. Na, ez sem a mennyország.
Miután 🔵9:1🔴 lett az állás Timi hívott interjúra. Nagyon volt hozzá kedvem, tényleg.

-Zozo. Láttam már olyan esetet hogy 🔵7:1🔴-ről nyertetek. Most fordítotok 🔵9:1🔴-ről?

-Az azért más eset volt. Ennyi.-ez volt az interjúm. Nem volt hozzá kedvem, nem akartam beszélni senkivel.

A következő futamot Dorka futotta. Gabi már nem is akart odanézni. Én próbáltam segíteni Dorkának, de a mai napnak vége.

-🔵10:1🔴-RE A KIHÍVÓK MEGNYERIK A VÉGJÁTÉKOT!-üvöltözött Palik. Dorka idegesen nekidobta az ügyességi feladat "falához" a homokzsákot és feszülten végignéztük hogy a Kihívók örülnek és hogy szétszedik az akadályokat.

Megforgattam a szemem, felkaptam a táskámat és elindultam a pódiumokhoz Gerivel és Dáviddal. Holnap valamelyikünk már nem lesz este a táborban. Vagy Geri, vagy Dávid vagy én.

-Nincs mit mondani. Elrontottuk. Ennyi.-mondtam ki idegesen. Hirtelen felindulásból mondtam ezt, pedig nem vazyok ilyen. Miután mindenki a "ceremónián" volt, Palik elmondott mindent amit csak tudni kell.

-A párbaj ellenfél választásáról a legjobb statisztikájú versenyző gondoskodik aki nem más mint....Gabi, te vagy.-Gabi ekkor könnyekbe tört ki. Megsímogattam a hátát és csak annyit mondtam neki hogy „Ne sírj!”.-Bajnokok. Mivel nálatok most férfi párbaj lesz, ezért a legrosszabb statisztikájú versenyző az nem más, mint Gergő, te vagy. Bajnokok. Ti menjetek vissza a táborba mivel ma lesz miről beszélni. Kihívók. Ti pedig menjetek a villába pihenni. Mert ilyen az Exatlon!

Mikor leálltak a kamerák mi egyből elindultunk a kisbuszhoz. Senkivel sem akartunk beszélni. Egy stábtaggal se. Se Gelencsér Timivel. Se Palikkal. Se Bogival. Senkivel. Csak a csapattal.

Miután a táborba letettük a cuccainkat, szokásunkhoz híven leültünk félkörbe, úgy hogy a kamerákat az arcunkba nyomják. Semmi kedvem nem volt most ehhez.

-Fiúk..nagyon sajnálom. Hétfő óta mélyponton vagyok és nagyon sajnálom hogy ez most, a végjátékon tetőzött. De egyedüli lányként nem megy. És a fájdalom nem múlik.-mondta Dorka. Tegnap beütötte a combját és hétfőn mikor hirtelen haláloztunk, vesztettünk.

Never Leave My Side /Bozo/Where stories live. Discover now