Yeni bölümle geldim♡
✨
(Yoongi dört aylık hamile)
Güne güzel başlamıştım.
Karnımı öpen bir Minki ve Jungkook ikilisi günüme güzelleştirmeye yetmişti.
Evimizde tatlı bir telaş vardı. Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik. Minki etrafta erkek olsa iyi olur ama olmasa da güzel olur diye dolanırken Jungkook bu duruma sadece omuz silkiyordu. Bense erkek olacağını hissediyordum.
Kıyafetlerimi çıkarıp bir kombin oluşturdum. Jungkook, Minki'nin kıyafetlerini hazırlarken ben de onunkileri hazırladım. Daha sonra ise giymek üzere ayırdığım beyaz gömleğimi üzerime geçirdim. Tam düğmelerini ilikleyecekken belime sarılan ellerle duraksadım. Jungkook gömleğimi omuzlarımdan sıyırdığında başımı başına yasladım. Omuzlarıma birer öpücük kondurdu. Kıkırdayarak başımı tekrar başına yasladığımda güldü ve bu seferde gülüşümden öptü. Böyle yaptığı zamanlarda kalbim sanki bir kuş olup özgürlüğe kanat çırpmak istercesine atıyordu.
Elleri belimdeyken önüme döndüm. Bebeğimizden dolayı aramızda birazcık mesafe oluştu. Umursamadık. Başımı eğip çıplak göğsüne eğip benim için atan kalbini bir öpücükle ödüllendirdim.
Alnını alnıma yasladığında yüzümde bir tebessüm oluştu. O da gülümserken dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum. Sonra daha fazlasını isteterek dudaklarımızı birleştirdiğimizde kapı açıldı.
"Ay! Aman!" Minki şaşkınlıkla gözlerini kapatmaya çalışırken eli hafifçe kayıp sertçe burnuna vurduğunda hızla yerimden ayrılıp ona doğru adımladım.
"Bebeğim iyi misin?" acıyla buruşmuş olan yüzünü avuçlarım arasına aldığımda dolmuş olan gözlerini açtı. "Canım acıyor," dudakları bükülüp ağlamaya başladığında benim de gözlerim dolarken birbirimize sarılıp ağlamaya başladık. Jungkook ise bize şaşkınlıkla bakıyor, ne yapacağını kestiremiyordu.
"Eğer ağlamayı bırakırsanız size dondurma alacağım."
"Cidden mi?"
✨
Doktorun odasındaydık ve ben karnımda gezen aletle gıdıklanıyordum. Jungkook bu hâlime gülerken ben de gülerek doktora bakıyordum.
"Yoongi bebeğin gayet sağlıklı, hiçbir sıkıntısı yok. Dikkat etmen gereken şeyler ağırlık kaldırmamak ve ıkınmamak," başımı sallayıp merakla konuşanın devamını dinledim. "Ve bebeğinizin cinsiyeti erkek," heyecanla kafamı Jungkook'a çevirdiğimde elini saçlarıma götürdü ve usulca okşadı. "Bir sıkıntı yoksa çıkabilirsiniz," doktor elindeki peçeteyi bana uzattığında alıp karnımı sildim. Daha sonra bol gömleğimi aşağıya çekerek yerimde yavaşça doğruldum. "Bu arada sana bazı egzersizler vereceğim, doğumun için sana yardımcı olacaklar." elindeki kağıdı alarak başımı salladım. Daha sonra veda ederek odadan ayrıldık.
"Bir oğlumuz daha olacak," mırıldandığımda mutlulukla dolan gözlerimi Jungkook'a çevirdim. O da yüzündeki tatlı bir tebessümle bana bakıp başını sallıyordu. "Minki buna çok sevinecek," hızlıca başımı salladım. Minki cidden buna çok sevinecekti.
"Hadi artık eve gidelim."
✨
Evin kapısını sessizce açtık. Çocukların hepsi merakla bizi evimizin salonunda bekliyordu. Minki, Jimin ve Tae arasında oturuyordu ve Jimin ile Tae çok yakındılar. Baya hem de.
O kadar yakınlık yetmez bir de öpüşün isterseniz?
"Babacık eve geldi!" bağırdığımda Minki irkilsede hızla başını bana çevirmiş ve koşarak kucağıma gelmişti. Sıkıca onu sarmaladığımda yanaklarıma birer öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fracturas del corazón | yoonkook
Fanfiction[Mpreg✔] Üçüncü kişinin karıştığı bir evlilik doğru düzgün ilerleyebilir mi? 28.05.2020 - 13.07.2020 @surackerman