Yeni bölümle geldim♡
Not: Smut vardır. Smut başlangıcında uyarı koyacağım. Bölümün sonu smut sahnesiyle bitmiyor.
✨
(2 hafta sonra - 31.01.2021)
"Bence bu sana daha çok yakışacak."
Elimdeki düz beyaz tişörtü alarak ona uzattım. Eline alıp üstündeki tişörtü çıkardığında sertçe yutkundum.
Tanrı aşkına o mükemmeldi.
Gülmeye başladığında önüme döndüm ve dolabı kurcalamaya devam ettim. Siyah bir dar paça ve deri ceketi çıkarıp ona uzattım. Alıp giyinirken odadaki makyaj masasına giderek kutudan birkaç küpe çıkardım ve masaya oturdum.
Makyaj masamızda sadece dudaklarımızı renklendirmek için birkaç nemlendirici ve parlatıcı vardı. Onun haricinde masanın üstü takılarla doluydu. Abartıya da pek gerek yoktu.
"Küpeleri çıkardım, istersen bunları takabilirsin," başını salladığında dudak rengime yakın bir nemlendirici sürerek masadan kalktım ve odadan çıktım. Minki çoktan hazırlanmıştı ve bizi kardeşiyle beraber bekliyordu.
"Çok yakışıklısınız miniklerim," önce Minki'nin sonra Woojin'in yanaklarını usulca öptüm. Minki kıkır kıkır gülerken Woojin ise olmayan dişleriyle gülümsedi.
Bu hallerine gülerken Jungkook yanımızda bitti ve hepimizin yanağına birer öpücük kondurdu. Daha sonra ise evden çıktık.
✨
"Biz geldik!" Minki kapı açıldığında heyecanla bağırdığında kıkırdadım.
Jimin bizi ağırlayarak içeriye yolladığında Minki, Jimin'in kucağında çıkmıştı. Woojin'i pusetten çıkararak Jungkook'a verdim ve puseti kenara koydum. Tae hemen Woojin'in dibinde biterken gözlerim Minki'ye kaydı. Daha Tae'ye sarılmamıştı ve Tae direkt Woojin'e gitmişti.
Bu biraz kötü olmuştu.
Minki'nin gözleri Tae'ye döndüğünde yüzündeki gülümsemenin yok olduğunu an ve an izledim. Böyle olduğu zaman üzülüyordum. Hep o gülsün istiyordum.
Jimin olayı farkettiğinde Minki'yi kucağından indirmeden saçlarını okşadı. "Sana sürprizim vardı miniğim, göstermemi ister misin?" Jimin heyecanla söylendiğinde Minki yüzündeki kırık tebessümle başını salladı. Onlar içeriye giderken Tae'yi dürttüm. Hâlân daha farketmemişti.
"Minki'nin kalbini kırdın," gözleri irice açılırken bakışları odada dolandı. "Minki nerede ki?" yerinden doğrulduğunda Woojin'i Jungkook'a verdi. "Jimin'in yanında," başını sallayarak tam odanın çıkışına yönelmişti ki Minki ve Jimin geriye dönmüştü.
"Amcasının yakışıklısı," Minki elindeki hediye paketine bakarken heyecanlı olan bakışlarını Tae'ye çevirdi. "Merhaba Tae amca," Tae'yi yok sayarak yanıma geldi.
"Jimin amcam bana hediye almış," hevesli hevesli paketi bana uzattığında tebessüm ettim. "Teşekkür ettin değil mi?" usulca başını salladığında gülerek saçlarını karıştırdım. "Hadi aç bakalım," Jimin yanımıza gelip merakla Minki'yi izledi. Minki paketi açarak içindekini çıkardığında son zamanlarda istediği ama almak için sınavlarının bitmesini beklediğim oyuncak arabayı görünce gözlerini kocaman açtı. "Jimin amca çok teşekkür ederim!" sıkıca Jimin'e sarıldığında gülümseyerek onu izledim. "Rica ederim miniğim ama hediyeyi Tae amcan beğendi," Minki'nin bakışları Tae'ye kayarken koltukta oturan Tae onun merakla sarılmasını bekliyordu. "Teşekkürler Tae amca, çok beğendim," yanına gitmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fracturas del corazón | yoonkook
Fanfiction[Mpreg✔] Üçüncü kişinin karıştığı bir evlilik doğru düzgün ilerleyebilir mi? 28.05.2020 - 13.07.2020 @surackerman