pamuk prenses ve yedi cüceler

642 78 17
                                    


Donghyuck: neden

Mark hyung: sanane

Donghyuck: sınav kağıdı benim?

Mark hyung: kopya benim?

Donghyuck: offfffffffffff

iyilik yaparken bile sinir bozucusun

teşekkür ederim

açıkçası bunu yapacağın aklıma gelmezdi

Mark hyung: benim de

bir daha yapmam

git çalış

Donghyuck: söylemesi kolay

ingilizceden nefret ediyorum

kitabını verecektim ama gitmişsin

Mark hyung: okulun yanındaki kütüphanedeyim

gel ver

Donghyuck: ayağına çağırıyor bir de

neyse geliyorum

.

5 dakika sonra Donghyuck kütüphaneye girip Mark'ı aramaya başladı. Sıra sıra rafların arasındaki boşluklarda göz gezdirirken sonunda Mark'ı kitapları incelerken bulduğunda yanına yaklaşıp o da kitaplara bakmaya başladı. Geldiğini gören Mark aradığı kitabı çıkardı ve Donghyuck'a gösterdi. Donghyuck "Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler" yazısını okuyunca anlam veremeyip kaşlarını kaldırarak gözlerini Mark'a çevirdi.

"Okuyacağın kitap."

"O kadar da değil. Hem, sonunu beğenmiyorum zaten. Bana göre, Pamuk Prenses'in dudaklarında zehir kaldığı için sonunda ikisi de öldü. Evlenip içinde yaşamaya başladıkları saray da cennet. Ya da, belki de cüceler yalnızlıktan kafayı yemişlerdir ve her şey onların hayal ürünüdür."

Konuşmaya devam edecekken Mark'ın yüzünde oluşan gülümsemeyi görünce durup dikkatle onu izlemeye başladı. Her şey bir yana, büyüğün gülümseyince tatlı göründüğünü düşünüyordu. Dudaklarının bükülüşüne yalnızken tanıklık etmek büyük bir ayrıcalık gibi geldi ona. Gün içinde çok güldüğü görülmüyordu. Muhtemelen Donghyuck da bu yüzden dudakları daha eski halini almadan bile tekrar büküldüklerini görmeye can atıyordu.

"Ne var?"

"İlk defa dediğim bir şeye gülümsedin."

Bunun üzerine gözlerini Donghyuck'a diken Mark, ne diyeceğini bilemeyerek yüzüne bakmaya başladı.  Kopyadan sonra emindi, bunun bir anda evinde otururken aklına gelmesi garipti ama küçükten nefret etmiyordu artık. Onun yerine içinde bitmek bilmeyen bir yardım etme isteği vardı. Etrafında olmak hoşuna gitmeye başlamıştı.

İlk başlarda karşılık vermek istediği için aralarındaki "savaş" dedikleri durumu sürdürüyordu, o kendini sinir ettiği için aynı duyguları yaşamasını istiyordu. Ama son zamanlarda pek sinir olmadığını fark etmeye başladı, karşılık verme gereği duymuyordu bu nedenle. Kendi içindeki nefret elektrikler geri gelince pabucu dama atılıp umursamazca söndürülen bir mum misali söndüğü gibi Donghyuck'un tarafında da aynı olayın gelişmesini istiyordu. Savaşı bitirmelerini, belki de arkadaş olmalarını istiyordu. Ama bu "savaş" aslında aralarındaki tek bağdı, Mark'a göre bahane gibiydi de denebilir. Çantasına Donghyuck alsın diye kitap koyarak, onu arkadaşlarıyla tanıştırarak farklı bir bağ oluşturmaya çalışıyordu belki de. Başarılı olmuş muydu... Kim bilir?

Sırt çantasının açıldığını belirten  fermuar sesinden sonra baktığı yüzün yerinde olmadığını fark eden Mark, omzunun üstünden bakarak ne olduğunu anlamaya çalıştı. Her zamanki gibi Donghyuck çantasını karıştırıyordu. Tekrar karşısındaki yerini aldığında elinde onun için koyduğu kitabı görünce belli belirsiz mutlu olduğunu hissetti.

"Küçük Prens'e bayıldım. İnsanların dediklerine göre hareket etmekle yanlış yapmışım. Bir de... Kitaplarını yerine koyuyorum ama sen sürekli değiştiyorsun, neden?"

Mark cevaplamadan önce bir süre düşündü. "Sen al diye koyuyorum." diyemezdi tabi, nasıl sonuçlar doğuracağını bilmiyordu.

"Değiştirmeyi seviyorum çünkü?"

Bunun oldukça tuhaf olduğunu düşünen Donghyuck gitmeden önce gülerek kafasını iki yana salladı.

"Görüşürüz Mark hyung."

ᴇᴠᴇʀʏʙᴏᴅʏ ʜᴀᴛᴇs sᴏᴍᴇʙᴏᴅʏ • markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin