21. Γνωριμίες

16 1 0
                                    


- Λοιπόν Ρόζα από εδώ ο κολλητός μου Σέργιο ,είναι μίσος Έλληνας και μιλάει πολύ καλά την ελληνική γλώσσα...
- Χαίρω πολύ Ρόζα...
- Παρομοίως...
- Και από δω ο Λουτσιάνο ο κολλητός του Σέργιο, γεννημένος και μεγαλωμένος στην Αργεντινή και στην Ισπανία ήρθε για να συνεχίσει τη ζωή του.
- Χάρηκα...
- Επίσης...

Οι ώρες περνούσαν και οι τέσσερις τους φαίνονταν να περνάνε καλά, εκτός από την Ρόζα που δίσταζε να κοιτάξει άλλους μέσα στο κλάμπ. Αν και κοντοί άνδρες οι Ισπανοί ήταν πολύ γοητευτικοί, άσχετα που ντρεπόταν να ρίξει το βλέμμα της σε έναν από αυτούς, ενώ η ίδια είχε απορρίψει τρεις άνδρες που την φλέρταραν κερνώντας την ποτά.

ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ...

Οι δύο γυναίκες κουνούσαν τα κορμιά τους στον έντονο ρυθμό της μουσικής. Η Μπέλα , ήταν φανερό ότι διασκέδαζε πολύ περισσότερο από την Ρόζα. Κατανάλωνε αρκετή ποσότητα αλκοόλ σε αντίθεση με την Ρόζα και φλέρταρε σε μεγαλύτερη ποσότητα από ότι η Ρόζα ,που δεν γύρισε το βλέμμα της ούτε στον μπάρμαν για να πάρει το ποτό της.

- Μπέλα...
- Μμμμμμ
- Πρέπει να φύγουμε είναι αργά...
- Σιγά μωρέ ακόμα 2 είναι , κάτσε να πάει 4:30... 5:00...
- Τι λες ρε εγώ τέτοια ώρα ξυπνάω να πάω στην εταιρεία.
- Ναι αλλά εδώ είναι Ισπανία... Να σου πω...κοίτα λίγο τον Σέργιο...
- Ναι τι;
- Δεν έχει πάρει τα μάτια του από πάνω σου από την ώρα που πήρες την απόφαση να ξεκουνηθείς από την μπάρα...
- Υπερβολές...απλά αλλού θα κοιτάει και τον παρεξήγησες....
- Δεν νομίζω...
- Εγώ όμως νομίζω.. Πάω να κάτσω γιατί κουράστηκα και σε λίγο φεύγουμε...
- Γιατί τόσο νωρίς ρε Ρόζα;;
- Μπέλα πάει 2:30 η ώρα!
- Και...
- Απλά σε παρακαλώ ας φύγουμε γύρω στις 3:00...
- Καλαα αλλά κόβω φλέβα μαζί σου...

---------------------------------------------------------

Ξύπνησε μέσα στα άγρια χαράματα από εφιάλτη...Την είδε. Την είδε να διασκεδάζει και να φλερτάρει από δω και από κει. Και μόνο στη σκέψη πως θα μπορούσε να είναι αλήθεια αυτό ανατρίχιαζε και τον έλουζε κρύος ιδρώτας σε όλο του το κορμί...όχι όχι δεν ήταν ερωτευμένος, δεν ένιωθε έρωτα για αυτή απλά δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να σκέφτεται άλλους ή να περνάει καλά με άλλους...

--------------------------------------------------------

- Γιατί κάθεσαι μόνη;
- Δεν μου πολυαρεσουν τα κλαμπ
- Γιατί έτσι;
- Ε μετά από τον θάνατο του πατέρα μου δεν έχω όρεξη για πράγματα που έκανα παλιά.
- Γιατί είσαι εδώ;
- Τι;
- Γιατί βρίσκεσαι εδώ;
- Γιατί με ανάγκασε η Μπέλα.
- Δεν εννοώ στο κλαμπ...στην Ισπανία γιατί είσαι;
- Εμ...ήθελα να...
- Ξεχάσεις!
- Πως το βρήκες;
- Κάτι ξέρω...
- Σέργιο, θέλω να μου κάνεις μια χάρη...
- Αν μπορώ...
- Θέλω να με πάρεις από δω...
- Φύγαμε...

Ο ΜαφιόζοςWhere stories live. Discover now