Γεια σαςςςς,
Ήθελα να σας πω πριν ξεκινήσει άλλο ένα τελειοο κεφάλαιο, η ψήφος σας θα με ενθάρρυνε πάρα πολύ στο να ανεβάζω κεφάλαια ακομαυ πιο συχνά!
____________________________Ήταν εξαγριωμένος που η Ρόζα τον είχε ξεχάσει τόσο εύκολα! Τόσο που η μοίρα του τον πήγε σε ένα ήσυχο μπαρ και κατέβαζε τα ποτά το ένα μετά από το άλλο. Το είχε ξαναζήσει αυτό με γυναίκα. Δεν τον κερατωσε απλά, τον έκανε κουρέλι. Τον είχε πληγώσει με τον πιο φριχτό τρόπο. Αυτός ποτέ δεν πληγωνοταν , ποτέ δεν έκλαιγε. Εκείνη η γυναίκα τον είχε κάνει πρώτη φορά να κλάψει μπροστά σε κόσμο!
Πίστευε ότι το είχε ξεπεράσει αυτό, ότι είχε κλείσει αυτή η πληγή, όμως όταν είδε τη Ρόζα με εκείνον , αισθάνθηκε την ίδια απόρριψη κι ας μην ήταν ερωτευμένος, ας μην ήταν η κοπέλα τού! Ήταν απλά πληγωμένος!
Την όλη κατάσταση , διέκοψε ένα χέρι το οποίο φάνηκε να τον χτυπά φιλικά στον ώμο!
Όταν γύρισε να δει ποιος ήταν νόμιζε πως τα μάτια του τον γελούσαν από την υπερβολική δόση αλκοόλ.
- Τι κάνεις εσύ εδώ;
- Ήρθα να συμπαρασταθώ στο φίλο μου
- Λουίς φύγε! Δεν είμαι στα καλύτερά μου.
- Για αυτό ήρθα! Θέλω να μου πεις τι έγινε;
- Τι τι έγινε; Τίποτα απλά ήθελα να βγω να πιο ένα ποτάκι.
- Αντώνιο, τους είδα! Τη Ρόζα και τον άλλον.----------------------------------------------------------
- Αφού σε θέλει και τον θες, γιατί...
- Δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω; Είναι μαφιόζος. Αν θελήσει να μου κάνει κακό;
- Εμένα δεν μου φάνηκε ότι θέλει να σου κάνει κακό!
- Ναι αλλά αν μια στο εκατομμύριο..
- Μην σκέφτεσαι έτσι...τον είδα διατεθειμένο να τα παρατήσει όλα για εσένα!
- Είδες λάθος, το μόνο που θέλει είναι να μου κάνει κακό...
- Νομίζω ότι πρέπει να σκεφτείς πιο θετικά, τι είπαμε πριν; Πάει η παλιά Ρόζα τώρα έχουμε μια κανονική που μπορεί να σκεφτεί καλύτερα.
- Ναι αλλ..
- Μην το σκέφτεσαι είναι πολύ ερωτευμένος μαζί σου και φαίνεται...
- Μπορείς να με πας στο σπίτι;
- Φυσικά.
- Ευχαριστώ πολύ...--------------------------------------------------------
- Μπέλα;;;
- Ρόζα ήρθες;;
- Ναι αλλά φεύγω μην σας το χαλάσω...
- Ρε κορίτσια φεύγω εγώ , μωρό μου θα τα πούμε αύριο..
- Εντάξει!- Καλά μωρή από το πρώτο βράδυ τον φέρνεις στο κρεβάτι σου;
- Αυτός με έφερε..
- και είπες να φανείς ευγενική ε;
- Ε ναι. Τι έγινε εσύ με τον Σέργιο;
- Όχι αυτό που φαντάζεσαι, μιλήσαμε,
- Για πες για πεςΟι δύο τους κάθισαν στο κρεβάτι και άρχισαν να εξιστορούν το τι είχε γίνει εκείνη την νύχτα. Με τις πολλές κουβέντες τα μάτια τους έκλεισαν και αποκοιμήθηκαν.
Εκείνος δεν ήταν στα καλύτερα του ο ύπνος τον πήρε στον διάδρομο του δωματίου του ξενοδοχείου. Μέχρι το επόμενο πρωί που τον ξύπνησε ένα απαλό τσούξιμο στα μάτια από τον ήλιο που ξεπρόβαλλε από το παράθυρο του. Είχε ξεχάσει να κλείσει τις κουρτίνες και έτσι το πρωινό ξύπνημα του προκάλεσε μεγάλο πονοκέφαλο...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο Μαφιόζος
Genç KurguΤι μπορεί να γίνει όταν είσαι μπλεγμένος με τη νύχτα και ταυτόχρονα με το πάθος; Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στον έρωτα και τη νύχτα; Πολλοί θα διάλεγαν τον έρωτα, πολλές φορές όμως είναι προτιμότερο να διαλέξεις τον σκοτεινό κόσμο της νύχτας. Ο έρ...