ΑΝΤΟΝΙΟ
Μπορώ να διακρίνω σίγουρα το θυμό της Ρόζα μετά από αυτό που της πέταξα. Ήταν πολύ έξυπνο εκ μέρους μου να το παίξω αδιάφορος , όμως δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να της περάσω λάθος μύνημα για τα συναισθήματα μου.
Δεν μπορώ να κρύψω πια πως αυτή η γυναίκα με τρελαίνει. Με αναστατώνει. Τη βλέπω και θέλω να την κλείσω στην αγκαλιά μου και ταυτόχρονα να της πνίξω. Ναι είναι τρελό, όμως πολλές φορές όταν με θυμώνει θέλω να την πνίξω.
Όπως τώρα για παράδειγμα. Την βλέπω να χορεύει τόσο ... Προκλητικά και μου ανάβουν τα λαμπάκια μόνο στη σκέψη ότι μπορεί να την πλησιάσει κανένας λιγούρης και να την εκμεταλλευτεί.
Πριν προλάβει να πάει κάποιος πάω αποφασιστικά και την ανεβάζω στους ώμους μου. Πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσουμε. ΣΟΒΑΡΑ.
" Τι ακριβώς κάνεις αγόρι μου;" Οχ αγριεψε γαμώτο.
"Πρέπει να μιλήσουμε πολύ σοβαρά"
"Ποιος σου είπε ότι θέλω να μιλήσουμε γαμώτο;"
"Εγώ μόλις τώρα"
"Που με πας;"
"Κάπου που να μπορούμε να μιλήσουμε"
"Είσαι μαλάκας"
"Χέστηκα, αν δεν συζητήσουμε δεν πας πουθενά"
"Τι θες να πούμε δηλαδή;"την άφησα κάτω και την στήριξα στον τοίχο από την πίσω μεριά του κλαμπ.
"Γιατί το κάνεις αυτό;"
"Ποιο δεν καταλαβαίνω!"
"Μου σπας τόσο πολύ τα νεύρα όταν το κάνεις αυτό" θέλω να την πνίξω.
"Ποιο;"
"ΓΙΑΤΙ ΧΟΡΕΥΕΣ ΤΟΣΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ;"
"ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΩ;"
"ΜΟΥ ΣΠΑΣ ΤΑ ΝΕΥΡΑ"
"ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ"
"ΕΣΥ ΛΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ"
"Ξέρεις κάτι; Άντε γαμήσου"
"Δεν έχεις να πας πουθενά"με μια κίνηση την ξανά στήριξα στον τοίχο.
"Άσε με να πάω στο τραπέζι μου...ΤΩΡΑΑΑ"
"Ε τότε δεν θα έχεις θέμα να επιστρέψω και εγώ στην Πατρίσια. Έτσι δεν είναι;"
"Αλήθεια πιστεύεις ότι ζηλεύω;"
"Ναι"
"Ε τότε λάθος πιστεύεις" γαμώτο. Έφυγε. Δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.
Με γρήγορες κινήσεις την πρόλαβα και την άρπαξα από το χέρι.
"Τι θέλεις πάλι;" Μα καλά τι έπαθε; Μέχρι πριν ένα λεπτό ήταν θυμωμένη, τώρα κλαίει. Τι στο διάολο;
"Τι έπαθες;"
"Δεν γουστάρω τα ψέματα. Οπότε μην περιμένεις να σου πω το γνωστό μπήκε σκουπιδακι στο μάτι μου , όπως επίσης δεν πρόκειται να σου πω τίποτα άλλο" πολύ περίεργη είναι. Κάτι τρέχει εδώ. Ας είναι αυτό που υποψιάζομαι. Καλύτερα να ζηλεύει και να αντιδρά έτσι παρά να είναι τίποτα άλλο.
"Τι έπαθες;"
"ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ"
"Ρόζα.."
"Νομίζω ότι μπορείς να με αφήσεις λίγο μόνη"
Εντάξει. Τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είχαν γίνει πιο σκατά...
Ένα είναι το σίγουρο..
Δεν τα παρατάω..
ESTÁS LEYENDO
Ο Μαφιόζος
Novela JuvenilΤι μπορεί να γίνει όταν είσαι μπλεγμένος με τη νύχτα και ταυτόχρονα με το πάθος; Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στον έρωτα και τη νύχτα; Πολλοί θα διάλεγαν τον έρωτα, πολλές φορές όμως είναι προτιμότερο να διαλέξεις τον σκοτεινό κόσμο της νύχτας. Ο έρ...