ΑΝΤΟΝΙΟ
Δεν σκέφτηκα τίποτα άλλο. Την τράβηξα και την έβαλα στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δεν το έκανα στο αυτοκίνητο.
Απ' την ώρα που κατεβήκαμε και μπήκαμε στο σπίτι δεν σταμάτησα να την φιλάω.
Την πέταξα στον καναπέ και άρχισα να τις αφαιρώ το φουστάνι της. Με γρήγορες κινήσεις έβγαλα και εγώ τα ρούχα μου και άρχισα να τη βασανίζω.
Ξεκίνησα με το πιο απλό. Δύο δάχτυλα, ενώ παράλληλα έπαιζα με το στήθος της.
Μπήκα μέσα της βιαστικά. Δεν κρατήθηκα άλλο. Την ένιωσα. Επιτέλους. Δεν ήθελα να ήταν τόσο λίγο. Την πήρα στην αγκαλιά μου και την οδήγησα στο κρεβάτι.
Ξεκίνησα από την αρχή. Την γευομουν και στη συνέχεια απλά την γύρισα με βίαιο τρόπο ανάποδα και μπήκα μέσα της δυνατά. Την ευχαριστούσε πολύ οπότε το συνέχισα.
Αφού εκείνη τελείωσε μετά από πολλή ώρα συνέχισα στο πάτωμα. Προσπαθούσα να την ευχαριστήσω με διάφορους τρόπους. Και έτσι ακριβώς συνέχισα όλο το υπόλοιπο βράδυ. Μπορεί να εξαντληθήκαμε όμως αισθάνομαι υπέροχα και ελπίζω και εκείνη.
Κοιμήθηκα πάρα πολύ. Ξύπνησα και αισθάνομαι πολύ καλά, όμως... Η Ρόζα δεν είναι δίπλα μου.. τι στο καλό; Θα έπρεπε να κοιμάται μετά από τόση εξάντληση. Πολύ περίεργο...
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άρχισα να τριγυρνάω στο σπίτι φωνάζοντας το όνομα της, χωρίς καμία απάντηση. Νόμισα πως θα ήταν στο ντους όμως δεν ήταν. Ούτε στην κουζίνα, ούτε στο σαλόνι.
Πήρα τηλέφωνο όμως δεν το απάντησε της έστειλα μυνήματα όμως και πάλι δεν τα απάντησε.
Ήπια έναν καφέ στα γρήγορα έκανα ένα ντους ντύθηκα και έφυγα για το σπίτι της.
Έφτασα έξω από το σπίτι της. Φαινόταν να είναι άδειο. Αν ήταν μέσα κανονικά θα έπρεπε να κοιμάται αλλά τα παντζούρια στο δωμάτιο της είναι ανοιχτά.
Χτυπάω μια φορά το κουδούνι της. Ακούω θορύβους από μέσα , οπότε υποθέτω πως είναι μέσα.
Χτυπάω δεύτερη φορά μανιωδώς χωρίς απάντηση.
"Ρόζα άνοιξε ξέρω ότι είσαι μέσα, καταλαβαίνω ότι είσαι πίσω από την πόρτα" δεν πήρα απάντηση.
"ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ"
Εντάξει προσπάθησα, αν δεν θέλει να μιλήσουμε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Έκανα μεταβολή για να φύγω όμως τότε άνοιξε την πόρτα.
Ήταν πολύ περίεργη η εμφάνιση της. Σαν να ήταν άρρωστη. Πιτζάμες. Το μακιγιάζ μουτζουρωμένο στο πρόσωπο της και τα μαλλιά της σε μια απλή κοτσίδα.
"Επιτέλους" είπα μετά από ώρα. Την πλησίασα όμως τραβήχτηκε. Γιατί δεν είναι χαρούμενη;
"Τι θέλεις;" Είναι πολύ ψυχρή. Τι της έκανα; Ότι κάναμε το κάναμε επειδή το θέλαμε και οι δύο.
"Γιατί έφυγες;"
"Νόμιζα ότι συμφωνήσαμε πως θα ήταν μόνο για ένα βράδυ!"
Τι λέει; Τι για ένα βράδυ;
"Τι πράγμα;"
"Είπαμε πως το χθεσινό θα ήταν μόνο για ένα βράδυ. Το υποσχέθηκες."
"Θες να μου πεις...μετάνιωσες;"
Γιατί δεν απαντάει; Το μετάνιωσε; Το χθεσινό βράδυ ήταν το ομορφότερο της ζωής μου. Μπορεί να έχω πάει με πολλές γυναίκες όμως η Ρόζα ήταν ξεχωριστή.
"Απαντά μου το μετάνιωσες;"
"Δεν είναι αυτό!"
"ΤΟΤΕ ΤΙ;"
"Δεν το μετάνιωσα. Το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Μου άρεσε πάρα πολύ. Απλώς νόμισα πως εσύ θα το μετάνιωνες. Έχεις πάει με πολλές γυναίκες που την επόμενη μέρα τις έδιωχνες..."
"Δεν ήθελα να μου φερθείς έτσι. Δεν ήθελα να πληγωθώ για ακόμα μια φορά"
Τι λέει; Το μόνο πράγμα που δεν θα έκανα. Δεν θα το μετάνιωνα με τίποτα.
"Γι'αυτό έφυγες;"
"Ναι."
Χωρίς να πω λέξη όρμησα στο στόμα τής. Την ήθελα πολύ.
Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και την οδήγησαν στην κρεβατοκάμαρα. Την εγδυσα με προσοχή. Μετά από λίγο μπήκα μέσα της αργά. Ήθελα να το αισθανθούμε και οι δύο. Κράτησα τα χέρια της. Την κοίταξα στα μάτια. Την φίλησα απαλά χωρίς να βγω.
Φίλησα το σώμα της παντού. Δεν άφησα κανένα μέρος της που να μην το είχα γευτεί.
Δεν σταμάτησα να την κοιτάω. Οι εισχωρήσεις μου ήταν δυνατές από ένα σημείο και μετά. Την ήθελα τόσο πολύ. Με τρελαίνει. Είμαι ερωτευμένος μαζί της.
Την ξάπλωσα στο στήθος μου και άρχισα να τις χαϊδεύω τα μαλλιά και να την φιλάω.
"Πιστεύεις ακόμα ότι το μετάνιωσα κι ότι θα σε διώξω;" Το μόνο που δεν ήθελα ήταν να την διώξω..
"Όχι" είπε και με φίλησε γλυκά. Αχ τι ωραία που είναι να την έχω γυμνή στην αγκαλιά μου και να με φιλάει.
"Ρόζα.."
"Μμμ"
"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου..."
Δεν απάντησε. Με φίλησε ξανά τόσο γλυκά.
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος
Teen FictionΤι μπορεί να γίνει όταν είσαι μπλεγμένος με τη νύχτα και ταυτόχρονα με το πάθος; Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στον έρωτα και τη νύχτα; Πολλοί θα διάλεγαν τον έρωτα, πολλές φορές όμως είναι προτιμότερο να διαλέξεις τον σκοτεινό κόσμο της νύχτας. Ο έρ...