Uni
ကျတော်တို့ဒီကိုရောက်တာ တစ်နှစ်နီးပါးရှိနေပီ...ကျန်ချန်းကောက ဦးတို့အိမ်မှာပဲနေမယ်ဆိုလို့အခုထိဦးတို့အိမ်မှာပဲနေတယ်...
အဆင်ပြေလားဆိုတော့ဒီလိုပါပဲ....သားကတော့ဦးနားသိပ်ကပ်တယ်...အခုထိတော့ပြေပြေလည်လည်လည်ပါပဲဗျာ..တစ်ခုတော့ရှိတယ်..အခုတလောဦးကခရီးတွေပဲထွက်နေတယ်..တစ်လမှာ၂ပတ်လောက်ခရီးထွက်တယ်...
ဗျာ...ကျန်ချန်းကောနဲ့ကလား...
တကယ်တော့ကောနဲ့ကျတော်နဲ့ကဘာမှမသတ်ဆိုင်ပါဘူး..လက်ထပ်ထားလားဆိုတော့လည်းမဟုတ်ဘူး..ကောက ဦးကျတော့်အကြောင်းဆုံစမ်းနေမှန်းသိတော်သက်သက်သတင်းလွှင့်လိုက်တာ..အဲ့လိုမှကျတော်အေးအေးချမ်းချမ်းနေရတာလေ...ဟိုညကအသံလား😁အဲ့ဒါကအသံသွင်းထားတာကိုဖွင့်ထားတာ..😁ကောအကြံပေါ့...အမှန်တော့ကျတော်တို့ဒီကိုပြန်လာတာက ဦးဘယ်လိုနေမလဲသိချင်လို့...
တကယ်တော်ကျတော်ဦးကိုချစ်နေပါသေးတယ်...ဦးကတော့ကျတော့်ကို...😞
သိထားပီးပါပီ...ကျဲအကြောင်းကော.ကလေးအကြောင်းပါ...
တကယ်တော့ဦးကမုန့်ယောင်းကောကိုသိပ်ချစ်..သိပ်ခင်တာလေ...ကောဆုံးတာလဲပါးနဲ့မဆိုင်ပါဘူး...
တကယ်တော့ကောဆုံးပီးနောက်နေ့ပါးလည်းဆုံးသွားတယ်.
သတင်းတွေလိုက်ရှာကြည့်တော့...ပါးနဲ့ပါးရဲ့လက်ထောက်ကသတ်ခံထိတာလေ...ပိုအံ့ကသဖို့ကောင်းတာကပါးလက်ထောက်ကမုန့်ယောင်းတဲ့
ကောကိုတော့တွေ့ပေမဲ့ပါးကတော့ဂိုထောင်မီးလောက်တဲ့ထဲပါသွားတယ်..
ဦးကိုမပြောဘူးတဲ့လားဗျာ...ပြောချင်တာပေါ့...ဒါပေမဲ့ဦးကယုံပါ့မလား...
........................
ဒီနေ့ ရီရှန့်လေးကို China ပြန်ခေါ်လာဖို့အတွက်..USသွားရဦးမယ်....
ဦးတို့ကိုတော့ခဏပြန်မယ်ပဲပြောထားတယ်...
ပြင်ဆင်လို့ပီးတော့...ဦးနဲ့ကျဲကလိုက်ပို့မယ်တဲ့လေ...ကျတော်လည်းမငြင်းတော့ပါဘူး...