💖 part-3 💖

9.5K 576 2
                                    

💖ကျွန်တော့်ဘဝရဲ့ဖြစ်တည်မှုလေး...💖
 
                              Or

💖 အမုန်း၏ခါးသက်လေးသော....💖

တီးတောင်....တီးတောင်...

ဟမ်...ငါ..ငါဘယ်ကို...အာ..ဟုတ်သားပဲငါအိပ်ပျော်သွားတာပဲ...ဟူး..မှန်းစမ်း..ကောင်းကင်ပေါ်တောင်ရောက်နေပီပဲ....ဝါး.....အိပ်ချင်နေသေးတယ်...

နိုးလာတော့ဘေးနားကထိုင်နေတဲ့သူရဲ့လက်မောင်းပေါ်အိပ်ပျော်နေတယ်လေ...သူလည်းပေးအိပ်တာပဲ...အခုလည်းပေးအိပ်လောက်မှာပါ...ခွင့်တောင်းပြီးအိပ်တာပိုကောင်းပါတယ်လေ...

ခွင့်တောင်းဖို့ဘေးကိုလှည့်လိုက်သည်...

"ဟို..ဒီကအကို...ဟင်...ဟို..ဟို.."

"ပြောလေကောင်လေး..ကိုယ့်ကိုဘာပြောမလို့လဲ...."

ဟင်..ဒါ..ဒါ..ခုနကလေဆိပ်မှာတွေ့ခဲ့တဲ့ဦး...ဟီး..ရေစက်ပဲလားမသိဘူး...အခွင့်ရေးရတုန်းလေးစျေးဗန်း..မဟုတ်သေးဘူး...ကုန်တိုက်ဖွင့်ဦးမှ....

"ဟို..ဦး...ကျန့်..ကျန့်ကျန့်လေ..😁"

"အိပ်ချင်သေးလို့မလား..ရတယ်အိပ်လေ...ကိုယ့်လက်မောင်းပေါ်အိပ်လို့ရတယ်..မင်းကြည့်ရတာအားနည်းနေတယ်..အာမနာနဲ့. ကိုယ့်ပေါ်အိပ်လို့ရ..."

စကားတောင်မဆုံးသေးချက်ချင်းပင်အိပ်ချလိုက်တယ်...

(အေးပါ အကျန့်ရယ်😒)

ခဏကြာတော့ရီပေါ်ဟောက်သံကြားတော့ငုံ့ကြည့်လိုက်သည်...

ပါးစပ်လေးဟပီးအိပ်နေတဲ့ကောင်လေး...

ကျတော်အထုတ်တွေယူပီးလေယာဥ်ပေါ်တက်လာတော့ကျတော့်ခုံဘေးနားကကောင်လေးကအိပ်ပျော်နေတယ်လေ...

အထုပ်တွေထားပီးကိုယ့်နေရာကိုယ်ထိုင်ကာသေချာကြည့်လိုက်တော့ခုနကတိုက်မိတဲ့ကောင်လေး...

အိပ်နေလိုက်တာများအာပုတ်တွေတောင်ကျလို့....

လူကြီးမင်းတို့စီးနှင်မည့်လေယာဥ်အမှတ် *** မှာထွက်ခွာတော့မည်ဖစ်၍မိမိတို့၏ထိုင်ခုံခါးပတ်များအားစနစ်တကျတပ်ဆင်ပေးပါရန်တောင်းဆိုအပ်ပါတယ်ခမျာ...

အမုန်း၏ခါးသက်လေသော...Season-1.(Uni+zawgyi)completedWhere stories live. Discover now