💖 part-1💖

23.5K 855 29
                                    

💖ကျွန်တော့်ဘဝရဲ့ဖြစ်တည်မှုလေး...💖

Or

💖 အမုန်း၏ခါးသက်လေးသော....💖

"အ့...ဦး...ဖြည်းဖြည်း..ကျန့်ကျန့်နာလို့ပါ..ဟင့်..ဖြည်းဖြည်းလုပ်ပါ..."

"ဟမ့်..အခုမှဖြည်းဖြည်းတဲ့လား...မင်း..အ့..မင်းငါနဲ့ဆက်ဆံချင်လို့ငါ့ကိုအတင်းယူခဲ့တာမလား....ဘယ်လိုလဲ..ခံစားမှုကောင်းရဲ့လား..ငါ့ရဲ့ပြုစုမှု့လေးတွေက...အင့်..."

"အ့..ဟင့်အင်း..အ့..ကျန့်..ကျန့်ကျန့်ကဦးကိုချစ်လို့ယူခဲ့မိတာပါ...အ့...မလုပ်ပါနဲ့တော့နော်...အ့..ကျန့်ကျန့်နာလို့ပါ..အ့..တော်..တော်ပါတော့ဦးရယ်..."

"ဟင့်...အခုမှလာပြီအော်မနေနဲ့...ငါလိုချင်တိုင်းပေးရမှာမင်းတာဝန်....မင်းငါ့ကိုချစ်တာပဲ..သည်းခံလိုက်ပေါ့...စောက်သံကိုပိတ်ထား...ငါမကြားချင်ဘူး.."

ရှောင်ကျန့်တစ်ယောက်သူ့ရဲ့ချစ်ရသောသူဖစ်တဲ့ဝမ်ရီပေါ်ကြောင့်လူကလုံးပါးပါးလာ...

သာယာမှုမရှိသောနာကျင်မှုသာမက...စကားလုံးရဲ့နှိပ်စက်မှုကပိုနာကျင်စေသည်...

ချစ်လွန်းလို့ယူခဲ့မိတာပါဦးရယ်...ကျတော်ချစ်ရလွန်းလို့ပါ....

ဦးကိုကြည့်တော့သာယာနေသည်ထင်...

ဦးကျေနပ်ရင်ပြီးတာပါပဲလေ....ကျတော်နာကျင်လည်းကျတော်ချစ်ရတဲ့ဦးသာအဓိကပါ...

ရှောင်ကျန့်တစ်ယောက်အသံထွက်မည်စိုး၍ကိုယ့်လက်ကိုသာကိုက်ထားမိသည်..

နောက်တော့အောက်ပိုင်းမှစီးထွက်လာသည့်အရည်...သွေးရည်သာဖစ်သည်...

ရီပေါ်ကြည့်လိုက်တော့...

"ဟန့်...ခံနိုင်ရည်မရှိပဲနဲ့များငါ့ကိုယူချင်နေသေးတယ်...မင်းမှတ်ထား..မင်းကငါ့အတွက်ညအိပ်ဖော်ထက်မပိုဘူးဆိုတာ...ထွက်သွား..တခြားအခန်းမှာသွားအိပ်...ငါရေချိုးမယ်...ဒီအိပ်ယာကိုမင်းရှင်းထား..ပီးရင်ထွက်သွား..ကြားလား.."

"...."

ရှောင်ကျန့်တစ်ယောက်ဖြေဖို့အားပင်မရှိတော့...

ဦးပြောတဲ့စကားကိုကြားသော်လည်းလူကမထနိုင်....နောက်မှရှိသမျှအားလေးကိုစုကာထရပ်သော်လည်းကြမ်းပြင်ပေါ်သာပြုတ်ကျရသည်..

အမုန်း၏ခါးသက်လေသော...Season-1.(Uni+zawgyi)completedDove le storie prendono vita. Scoprilo ora