💖Part-11💖

9.1K 498 8
                                    

Uni

"ဦး...ကျန့်ကျန့်တောင်နိုးနေပြီလေ...ဦးကဘာလို့မနိုးသေးတာလဲ....ဦးမြန်မြန်နိုးလာမှဖစ်မယ်လေဗျာ...ဝမ်လေးကဦးကိုလွမ်းနေပြီတဲ့...ကျန့်....ကျန့်ကျန့်လည်းလွမ်းလှပြီ...."

In the past time....

"ဟင်...ကော...ကျန်ချန်းကော..ဦး..ဦးကောဟင်.."

"ကျန့်ကျန့်မစိုးရိမ်နဲ့ဟုတ်ပြီလား...ရီပေါ်ဘာမှမဖစ်တော့ပါဘူး...ဒါ..ဒါပေမဲ့..."

"ဒါပေမဲ့ဘာဖစမလဲကော..."

"သူမှာအချိန်သိပ်မရှိတော့ဘူးလို့ဆရာဝန်ကပြောတယ်.....အကယ်၍မခွဲစိတ်ဘူးဆိုရင်အသက်အာမမခံနိုင်ဘူးတဲ့..."

"ဗျာ!!!ဦး..ဦးရဲ့ရောဂါက..."

"ကျောက်ကပ်ကင်ဆာ..."

"....."

"ကောတို့အလှူရှင်ရှာထားပေးပါတယ်ကျန့်ကျန့်ရယ်..."

"ကျတော်ဆရာဝန်နဲ့သွားတွေ့လိုက်ဦးမယ်.."

"ကျန့်ကျန့်...မင်း...မဟုတ်မှလွှဲရော..."

"အင်း..."

...............

"ဆရာ..ကျတော်လူနာရှင်ဝမ်ရီပေါ်ရဲ့အမျိုးသားပါ.."

"လာထိုင်ပါဗျ...ဘာကိစ္စလဲမသိဘူး..."

"ကျတော်ကျောက်ကပ်တစ်ခြမ်းလှူချင်လို့ပါ....သူ့အတွက်...တစ်ခြမ်းနဲ့ပြန်ကောင်းလာပါ့မလားဆရာ.."

"အင်း...တကယ်တော့ကင်ဆာကတစ်ခြမ်းပဲဖစ်တာပါ...အဲ့ဒါကြောင့်လှူလို့ရပေမဲ့...အကို့လည်းကျန်းမာရေးက.."

"ရပါတယ်ဆရာ..ကျတော်ဘာမှမဖစ်ပါဘူး...အမြန်ဆုံးခွဲစိတ်စေချင့ပါတယ်...."

"ကောင်းပါပြီဗျာ..ကျတော်ပြင်ဆင်လိူက်ပါတော့မယ်..."

"ခွင့်ပြုပါဦးဆရာ..."

..................

"ဦး..အိပ်နေတာဖြင့်လနဲ့ချီနေပြီလေ...ထတော့နော်....ဟင့်..ဦးးးထတော့လို့...."

"က..ကလေး..ငိုနေပြန်ပြီလားကွာ...ကိုယ်..ကိုယ်အတွက်နဲ့ငိုနေပြန်ပြီလား...တောက်..ဒီကိုယ်ကလည်းငါဘယ်လောက်ကြိုးစားကြိုးစားမလှုပ်ပါလားကွာ...က..ကလေး..ခဏစောင့်ပါ...ကိုယ်ကြိုးစားကြည့်ပါဦးမယ်..."

အမုန်း၏ခါးသက်လေသော...Season-1.(Uni+zawgyi)completedWhere stories live. Discover now