💖Part-10💖

9.4K 512 15
                                    

Uni

ဆေးရုံရောက်တော့...

"ကလေး..."

"ဟင့်..ဦး..."

ကျတော့ကိုပြေးဖက်ပီးငိုလာတဲ့ကလေး...

ရှိုက်သံတွေကကျတော့်ရင်ကိုအစိမ်းလိုက်ခွဲနေသလို....

"ကလေ...ကိုယ့်ကိုကြည့်ဦး..."

မော့ကြည့်လာတဲ့ကလေးငယ်...

ဘယ်လောက်တောင်ငိုထားလဲမသိမျက်လုံးတွေကဖောင်းလို့...နှာဖျားလေးကလည်းရဲလို့ဗျာ..

စိုစွတ်နေတဲ့ကလေးပါးပေါ်ကမျက်ရည်တွေကိုဖွဖွလေးသုတ်ပေးရင်း....

"ကလေး..ဘာမှစိတ်မပူနဲ့ဟုတ်ပီလား...ကိုယ်သားလေးဆီသွားလိုက်မယ်...စိတ်အေးအေးထားနော်...သားလေးကိုကိုယ့်သွေးနဲ့ရအောင်ကယ်ပေးမယ်ဟုတ်ပြီလား...."

ခေါင်းလေးတစ်ဆတ်ဆတ်ငြိမ့်လာတဲ့ကျတော်မြတ်နိုးရတဲ့ကျတော့ကလေး...

"မေဟွား..ကျန်ချန်း...ကလေးကိုကြည်ထားပေး...ငါသားလေးဆီသွားလိုက်ဦးမယ်..."

ကျတော်သွားမယ်အလုပ်မေဟွားကကျတော့်လက်ဆွဲပီး..

"ရီပေါ်..နင်..."

မပြောဖို့အချက်ပြတဲ့အနေနဲ့မျက်မှောင်တစ်ချက်ကျုတ်ပြလိုက်တော့သိသွားတယ်ထင်...ဘာမှမပြောတော့...

.................

အခန်းထဲဝင်ကြည့်လိုက်တော့...

အသက်နဲ့မလိုက်ဆေးပစ္စည်းကိရိယာတွေနဲ့ကုတင်ပေါ်မေ့နေတဲ့ကျတော့်သား....

တစ်ချိန်ကကျတော်မလိုချင်ဘူးလို့ပြောခဲ့တဲ့ကလေး...အသက်အန္တရာယ်ပေးခဲ့မိတဲ့ကလေးက..ဝမ်လေးတဲ့လားဗျာ..

အောက်ဆီဂျင်ပိုက်ကိုအားယူပီးအသက်ရှုနေရတဲ့ကလေးကိုကြည့်ရင်းမျက်ရည်တွေကျမိပါရဲ့...

"သားလေး..Daddyသားလေး...Daddyလာပီနော်..သားလေးခံစားရတာတွေပျောက်အောင်Daddyလုပ်ပေးမယ်..သားလေးအသက်ရှင်မှဖြစ်မယ်လေ...သားပါးပါးဆီမှာသားတစ်ယော​က်ပဲရှိတော့တယ်မလား...Daddyမရှိတော့ရင်တောင်သားပါး​ပါးကိုပျော်အောင်ထားပီးစောင့်ရှောက်ပေးရမယ်နော်....ဒါကြောင့်သားကျန်းမာမှဖစ်မယ်..."

အမုန်း၏ခါးသက်လေသော...Season-1.(Uni+zawgyi)completedWhere stories live. Discover now