Yine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi. Aynı onun sevdiği gibi. Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Neden ? Neden beni bırakıp gittin ? Artık yağmur yağdığında gülemiyorum . Artık ısınamıyorum . Bana sarılıp , ısıtmanı özledim . Kokunu , gülüşünü , sarılışını , sesini ... seni özledim. Sende orda üşüyor musun ? Benden uzak olmak canını yakıyor mu ? Tabi ya sen ...sen ...hayır hala kabullenemiyorum beni bırakmanı .
Lütfen geri gel . Lütfen ....lütfen." Mete hadi aşağıya gel . "
Annemin sesiyle gözyaşlarımı sildim . Dik durmalıyım çünkü o benden bunu istedi . Ağlamıycam .
" Geliyorum. "
Aşağıya indiğimde annem masayı kurmuş beni bekliyordu .
" Babam yok mu ? "
" Hayır . Bugün önemli bir toplantısı varmış . "
Peki . Sandalyeye oturdum .
" Mete , sen ağladın mı ? "
Annemin sorusuyla ona döndüm. Maalesef ağladığım zaman gözlerim şişiyor ve kızarıyordu .
" Ha - hayır . "
Aferin Mete , bide kekele .
" Ne oldu ? İyi misin ? Yoksa yine mi ?"
Gözyaşlarım yine benden izinsiz birşekilde akmaya başladı . Ellerimle yüzümü kapatıp ağlamaya başladım .
" Ne oldu bebeğim ? "
Bebeğim .... oda derdi . Hemde en içten bir şekilde . En sevdiğim tonla .
" Anne b- ben o- onu çok öz- özledim . Bu çok zor . Da- dayanamıyorum . "
Annem bana sarılıp saçlarımı okşamaya başladı .
Oda okşardı . Saçlarımın yumuşak olduğunu ve böyle okşayınca rahatladığını söylerdi .
" Geçti geçti . Artık dik durmalısın , ağlamamalısın . Oda bunu isterdi . Seni böyle görse üzülmez miydi ? Gül , ağla ama artık alışmaya çalış . "
" Tamam "
Hayır anne geçmedi . Hayla canım yanıyor . Özelliklede sol tarafım . Eğer beni üzgün görmek istemiyorsa neden böyle yaptı ? Böyle canım daha çok yanıyor .
Keşke bana sarılan sen olsaydın ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...