Anıl : Mete sen Deniz ' in fotoğrafını nereden buldun ?
Mete: İnstagramdan . Altınada şey yazmıştı ' Kalbimin sahibi yerin hazır çık gel '
Anıl : Laaaaan ! O kimmiş öyle ?
Mete: Ben bilmem ama eğer atağa geçmezsen kaptıracaksın orası kesin . Bence ona açıl .
Anıl : Hemen . Kimse benim Denizimi elimden alamaz . Bekle beni Denizim geliyorum.
Mete : Sana güveniyorum Anıl abi
/ Hehe kandırdım .
....................
Anıl : Deniz vaktin var mı ?
Deniz : /Bana yazdı ölüyorum .
Efendim Anıl abi .
Anıl : Okulun önündeki parkta buluşalım .
Deniz : Bu saatte mi ?
Anıl : Evet . Bu çok önemli bir konu ve yardımına ihtiyacım var .
Deniz : Peki . Şimdi çıkıyorum .
Anıl : Bekliyorum .
.............................
Acaba ne oldu ? Bu saatte bu kadar önemli olan mevzu neki ?Off keşke üstüme birşey alsaydım .Neyse ya önemli değil .
Parka vardığımda Anıl çok gergin görünüyordu . Beni görünce hemen yanıma geldi .
" Biraz dolaşsak olur mu ? "
" Olur . "
Ne oluyor ya ? Bu ne gerginlik . Anlamadım .
Biraz dolaştıktan sonra durduk . Ona meraklı gözlerle bakıyordum .Etrafa bakıp bana döndü . Ana hiç insan kalmamış ya !
" Deniz sana bunu nasıl söyleyeceğimi veya ifade edeceğimi bilmiyorum . Bu yüzden göstermek zorundayım . "
Ne oluyor lan ? Ne göstermesi . Bende dövüş çalışması yapmayacak dimi ! Yutkundum .
" A- anlamadım . "
" Şimdi anlarsın . "
Birden beni kendine çekip dudaklarımızı birleştirmesiyle gözlerimi kocaman açtım .
Anıl .....beni ..... öptü ......ve ...... hala ...... öpüyor ....
O an zaman durmuş gibiydi . Ve bu his .... çok güzel . Ayrıldığımızda yüzü gülüyordu . Bu neydi şimdi ?
" Deniz , ben seni seviyorum . O aklındaki kişi herkimse umrumda değil . Seni istiyorum , benim olmanı istiyorum. "
" A- aklımdaki k-kişi mi ? "
Zar zor konuştuğumda dudaklarıma ufak bir öpücük bırakmıştı .
" Cevabını yarın ver . Öğle molasında bodrum katında . Böylece bizi kimse duymaz . "
Allah ım bu bir rüya mı ?
" Ah ve son birşey daha . "
Ona baktığımda yanağıma öpücük bırakıp geri çekilmişti .
" Benden asla nefret etme . "
Arkasını dònüp uzaklaştığında hala şoktaydım. Bu bir itiraf mıydı ? Allah'ım şuan canımı alabilir misiniz ?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ne oluyor Anıl ?
Evet artık semeleri süründürmekten vazgeçtim . Ama eğer canım isterse yine süründürebilirim.
Deniz annem orada düşüp bayılma .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...