Kalbimin Hırsızı : Niye sadece rüyalarım ve eski anılarındasın da yanımda değilsin .?
Kalbim o kadar acıyor ki hiç anlatamam .
Hep gülüyorum ama kimse içimde yağan yağmurları ve kopan fırtınaları görmüyor .
Hepsi senin için sevgilim seni çoook seviyorum .
Kimseye bakmiycam .
Zaten iki üç çift kaldı sonra yine beraberiz. Ve hiç ayrılmıycaz .
Göz yaslarımdan ekranı buğulu görüyorken gözüme birşey çarptı. Çevrimiçi mi ? Mavi tik mi ?
Kalbimin Hırsızı: Aylin teyze siz misiniz ?
Tabi sizsinizdir o yokken başka kim alacak .
Herşeyim: O yok değil . Burada .
Kalbimin Hırsızı: Evet hem kalbimde hemde gökyüzünde .
Herşeyim : Mete o yaşıyor . Attığım konuna gel ve kendin gör .
Kalbimin Hırsızı: Ne
Herşeyim : *konum buraya gel .
Telefonu kapatıp sakinleşmeye çalıştım . Neler oluyor burada ? Ama o gitti ......... Hemde çok uzaklara ...
Peki ya yaşıyorsa . Ayağa kalkıp konumdaki yere koşmaya başladım . Ya oradaysa . Ama o gün doktorlar ...... öldü dedi . Neler oluyor ? Sanırım Aylin teyze halüsinasyon görüyor. İlk iki hafta bendede olmuştu .
Attığı konuma geldiğimde buranın eski bir inşaat olduğunu gördüm. Hayda Aylin teyzenin burada ne işi var ? Töbe töbe burası niye bu kadar tenha ? Aylin teyze anlaşılan baya kötü ki buraya gelmiş. Umarim artık bana kızgın değildir .
Yavaşça içeriye girdim .
" Aylin Teyze ?"
Ses yok . Sanırım üst katta . Merdivenleri yavaşça çıkarken içimde nedense kötü bir his vardı . Üst kata çıktığımda odaları teker teker gezmeye başladım .
" A - Aylin teyze neredesin ?"
Ses gelmeyince son odaya döndüm . Kapısı kapalıydı . Kapıyı yavaşça açıp içeri girdim . Hayda buradada yok . Eee beni niye buraya getirtti.
Kapının kapanma sesiyle tam arkamı dönmüşken biri üstüme atladı ve ellerimi kafamın üstünde birleştirdi . Ne oluyor ya ?
O kişinin suratına baktığımda onun Ayaz olduğunu gördüm . Bu niye pişmiş kelle gibi sırıtıyor ?
" Sen n - ne yaptığını sanıyorsun . Aylin teyze nerede ?"
" Evinde oturuyo . "
" Bırak beni . "
" Hayır . Seni buraya ben çağırdım ve sen geldin . Yani gidemezsin . "
" Ne ?"
" Enesle sevgili olduğunuzu biliyorum. Nasıl dersen kuzeniz . Canım kuzenim telefonunu almama kızmazdı . "
" Banane bırak beni . "
" Seni niye çağırdığımı bilmiyorsun. (Kahkaha) artık benimsin . Enes önümden çekildiği için önümde engel kalmadı . "
Birden tek elini switimin içine sokmasıyla çırpınmaya başladım .
" Bırak beni !"
" Asla olmaz tatlım . Artık benimsin ve sana kovuşucam . "
Yüzünü yüzüme yaklaştırırken yana çevirdim yüzümü.
" Zor ha zoru severim . "
Bana daha çok yaklaşırken haal çırpınıyordum. Bunu yapmak istemiyorum . Enesle bile yapmadım Ayazla niye yapim ? Gözlerim dolmaya başladığı esnada başıma ağrı girdi . Tam vaktiydi dimi . Yavaş yavaş etraf kararırken en son gördüğüm şey kapının kırılması ve Ayazın yediği tekmeydi . Sonrası karanlık .
💙🖤💙🖤💙🖤
Ayaz normalde iyi biri olucaktı ama sonra aklıma gelen çok güzel şeylerden dolayı kötü olması gerekti .
Kapı kırmayı hep hayal etmişimdir . Umarım ilerde kapı kırarım amin .
Ama siz yorum yapmıyorsunuz. Ben yorum okumak istiyorum . Beni üzüyorsunuz . 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Fiksi RemajaYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...