Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Dün akşam ağlamaktan düzgün uyuyamamıştım . Yarın yeni okulumun ilk günü . Onun gittiği okula gitmek istiyorum. Böylece kendimi ona olabildiğince daha yakın hissedicem .
Annemler ilk başta bu fikrime kızsalarda zor zamanlar geçirdiğim için kabul ettiler .
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkamaya başladım . Gözüm aynaya çarptığında alıştığım görüntümü gördüm .
Gözlerim hala şiş ve kızarık . Saçlarım dağınık . Birde yüzüm beyaz . Aynı zombi gibiyim . Elimde deil .
Odama geri döndüğümde kırdığım aynaya baktım . O olay olduğunda içim parçalanmıştı . Bu aynada beni bütün gösteriyordu . Bu yüzden ona yumruk atarak kırdım . Annem kaç kere toplamaya çalışsa da ben onu durdurmuştum .
Hatırlayınca yine gözlerim doldu . Hayır güçlü olucam . Ağlamıycam . Telefonumu elime aldığımda birsürü yeni mesaj vardı .
Cancan ' ın Melekleri
Can : Merhabalar aşkitoşlarım
Anıl : İyi işte
Baran : Dünle aynı
Semih : Olduğumuz gibi
Meriç : Bıraktığın gibi
Mete : Berbat
Semih : Hiç mi toparlanamadın ?
Mete : Hiç
Baran : Ne zaman okula geleceksin ?
Mete : Yarın
Meriç : Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin ? Yani yanlış anlama gelmeni isteriz ama iyi olacak mısın ?
Mete : Eminim Meriç abi . Bu konuda çok düşündüm . Kararım aynı
Anıl : Mete abicim sen uyusana . Saat daha erken . Uykunu almalısın .
Mete : Uykum yok Anıl abi . Saol .
Semih : Mete annenden duyduğuma göre uyku düzeninde bozulmuş , biraz uyumaya çalışsan .
Can: Yavhu çocuğun üstüne gelmeyin . Abicim sen nasıl rahat olursan öyle yap .
Mete : Tamam . Ben birazdan geri dönerim . Yapmam gereken bişey vardıda unutmuşum .
Can : Tamam abicim sen işini yap . Sizde daha yazmayın çocuğu rahatsız etmeyin .
Telefonu yatağın üzerine bırakıp cama doğru ilerledim . Annemi odaya sokmuyordum . Ama o girmek için çok ısrar ediyordu . Ben bu atmosfere alıştım . Perdemi neredeyse hiç açmıyor , odayı havalandırmıyor ve toplamıyordum . Bunları yapacak gücüm yok . Olsada yapmam . Yapamam .
Bu odada onun izleri var . O ... onun ... izleri . Hayır Mete daha ağlamak yok . Güçlü ol . Oda bunu isterdi . Artık eski güçsüz , zayıf , ağlak Mete yok . Kendine gel .
Hayır sadece bi sözle değişemem . Dışarıya bakmaya başladım . Benim değişmemi istemezdi ki ! Bana kızardı . Ben seni kendin olduğun için seviyorum derdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...