Öncelikle merhaba . Ben eymaGler816 bu hesabın diğer kullanıcısı ve bu kitapların kurgularını yazan kişi . Bundan sonra kitapları ben yazacağım . Diğer yazar bir nedenden ötürü ayrıldı. Ama onun yerine ben varım . Umarım beğenirsiniz . Keyifli okumalar .
Dün doğru dürüst uyuyamamış ve olanları düşünmüştüm . Ve tam 5 dk sonra zil çalacaktı . Offf bu rüya değil dimi ?
" Ne oldu sana Deniz ? İyi misin ? "
Bedirhan 'ın sorusuyla kendime geldim .
" Yo iyiyim . Neden ki ? "
" Daldın gittin . Birşey mi oldu ? "
Tam cevap verecekken zil çaldı . Tamam onlara sonrada anlatabilirim .
Önce Anıla gitmeliyim . Cevabımı bekliyor." Benim bir yere gitmem gerekiyor . Siz bensiz yiyin . "
Sınıftan çıkarken arkamdan seslenmelerine aldırmadım . Merdivenlere vardığımda yavaşlamaya başladım . Ya bana şaka yapıyorsa ? Ya bu bir rüyaysa ? Ya sadece halüsinasyon görüyorsam ? O zaman ne olacak .
Tabii bunun olmasını istemiyorum .
Bodrum katının merdivenlerine vardığımda durdum . Ahhh çok heyecanlıyım . Ve utanıyorum . Kendine gel Deniz .
Yutkunup ilerlemeye başladım . Oradaydı . Duvara yaslanmış gözlerini kapatmıştı. Benim ayak seslerimi duyunca gözlerini açıp bana baktı .
" Gelmişsin . "
Yanına vardığımda derin nefes aldım . Niye burası bu kadar sıcak ?
Bunaldım ." Kararın nedir ? "
" Ben .... ben ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum . Yani çok düşündüm . Ve .....ve Bu biraz ani oldu benim için .
Ne diyeceğimi bilmiyorum. "" Tamam anlıyorum seni . Ama lütfen benden nefret etme veya uzaklaşma . "
Merdivenlere doğru ilerlemeye başladı . Dur ne oldu ? Kahretsin yanlış anladı !
Kolundan tutup onu bana çevirdim . Yüzü şaşkındı. Parmak uçlarıma yükselip dudaklarımızı birleştirdim. Gözleri fal yaşı gibi açıldı . Ama sonra beni kendine çekip oda eşlik etmişti . Şuan ölebilirim . Ve eğer bu rüyaysa uyanınca kendimi öldürebilirim .
" Bu kabul ettiğin anlamına mı geliyor ? "
" Evet ."
Kafamı göğsüne yasladım . Ne yapayım utanıyorum .
" Peki o aklındaki kişiye haksızlık olmaz mı ? "
Şaşkınlıkla ona baktım . Bunu nereden çıkardı ki ?
" Aklımdaki kişi mi ? "
" Evet . Şu storynde yazmışsın ya . Mete söyledi . Ah sanırım seni kaptırmaktan korktum . O da çabuk olmazsan kaptıracaksın dedi . Ve sonuç bu . "
Mete mi ? Ana çocuğun günahını aldık ya . Bir ara ona teşekkür etmeliyim .
Kafamı tekrar göğsüne yasladım . Çok rahat .
" Aslında o kişi de sendin . "
Yüzünü göremesem bile şaşırdığına eminim .
" Yani sende bunca zamandır beni mi seviyordun ? "
Bu ne rahatlık ya ? Ben burada domatese döndüm o orada rahat rahat dikilsin .
" Evet . "
Sesim niye boğuk çıkıyor ? Ama bu önemli değil . Şuan bu huzur verici yerde sonsuza kadar kalabilirim . Lütfen zaman dursuuun.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Maalesef teknoloji o kadar gelişmedi Denizcim .
Oh bir çift kavuştu gerisi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...