Meriçten
Telefonuma gelen bildirim sesiyle uyandım . Can eğer sensen ağzına sıçarım . Yeter artık ya .
Ana Meteden.
Mete :
Bana Taha nın yanındaki oyuncaktan alır mısın Meriç abi ?
Meriç : Ananıskim o dil ne öyle /
Dilini içeri sok Taha yoksa ben sokacam /
Tabi alırım Metem . Bu arada sen daha iyi misin ?
Mete : Evet . Sadece uzun süredir yemek yemediğim için zayıf düşmüşüm . Neyse Meriç abi yarın görüşürüz . Ve oyuncağımıda isterim ona göre.
Meriç : Tamam.
Ulan Taha kusura bakma ama zamanı iyice gelmiş. Artık benim olma vaktin geldide geçiyor .
Meriç : Taha sen oyuncaklarla oynuyo musun? Ya da anlar mısın ? Biri için lazım da.
Taha : Ey ahali duyduk duymadık demeyin Meriç bana yazdı . Bu günü tarihe geçirin /
Anlarım tabi . Kardeşime bütün oyuncakları ben alıyorum .
Meriç :Bana yardım eder misin ? Benim için çok önemli birine almam gerekiyor .
Taha : Neee?O kim ?/
Tabi yardım ederim .
Meriç : Tamam . O zaman yarım saat sonra atacağım konumda buluşalım . Ve şimdiden teşekkürler .
Taha :Rica ederim .
Hehehehe plan başlıyor .
30 dk sonra
Evet Taha gelmiş beni bekliyor . Tabi bu saatte dışarıda pek insan olmadığı için planımı rahatlıkla yapabilirim .
Beni gördüğünde gülmüştü . Tamam planı hızlandıralım . Gülüşüne düştüm .
Ona doğru koşup sarıldığımda yere düşmüştük .
" N - Ne oldu Meriç abi ? "
Lan kekeleme zaten azmışım burada .
" Planımı devreye sokuyorum . "
" Ne planı ?"
Dudaklarımızı birleştirdiğimde gözlerini şaşkınlıkla açmıştı .
Üstünden kalktığımda hala şaşkınlıkla bana bakıyordu .
" Taha sen benimsin artık . Seni istiyorum . "
Bana hala şaşkınlıkla bakıyordu . Anam çocuk kızardı ya . Onu kaldırdığımda hala şaşkınlıkla bakıyordu . Lan döndün mu Taha .
Tam o sırada kucağıma düştü . Siktir çocuk bayıldı.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Evet Mete yine iş başında .
Meriç sende çocuğu bayılttınya helel olsun daha ne diyeyim .
Taha annem çen uçantın mıy ?
Neyse oy verip yorum yapmayı unutmayıııın!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Fiksi RemajaYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...