Kuziii

15 4 1
                                    

"Buraya neden geldik ?"
"Sürpriz. "
Hava kararmış sokaklar yavaş yavaş boşalmıştı.  Ve biz el ele biryere gidiyorduk . Birden bana dönen o hayran kaldığım kişiyle şaşırsamda sonradan o gülünce bende güldüm
" Geldik . "
Önümden çekilince kocaman bir ağaç ve sahil manzarası görmeyi hiç beklemiyordum .
" Burası bizim gizli yerimiz olsun . Bak bu ağaç küçüklüğümden beri benim en sevdiğim ağaçti . Çünkü her gelişimde kağıda bir dileğimi veya hayalimi yazıp kurdeleyle asıyordum . Uzun zamandır gelmemiştim.  Ve en son geldiğimde birdahaki gelişimde yanımda herşeyden çok sevdiğim birinin olacağını söyledim .  "
Bana bakıp ağaca yaslanarak oturdu . Tabi benide elimden tutup kucağına oturtmayıda ihmal etmedi .
" Bak şimdi buradayım ve herşeyden çok sevdiğim kişiyleyim . "
Bana sarılmasıyla kollarımı boynuna dolayıp bende ona sarıldım . Tam o sırada bir ses gelince yerimden sıçrayarak sesin geldiği tarafa baktım . O sırada gülüşüne çok pis düştüğüm sevgilim gülmeye başladı . Daha sonra burunlarımızi birbirine sürtmeye başladı .
" Korkma sadece havai fişek.  "
" Korkmadımki yanımda sen varsın çünkü .  "
Bu söylediğimle bana şaşırarak bakmaya başladı
" Niye bu kadar tatlı olmak zorundasın ? Ve neden hergün beni kendine daha çok aşık ediyorsun ?"
Söyledikleriyle utanmam bir oldu . Fırsatçı anında dudaklarımızı birleştirmişti. Peki sen niye beni hergun kendine daha çok aşık ediyorsun?  

Yatağımın ard arda sallanmasıyla uyandım .

" Eğer deprem oluyorsa gitsin uyuyacağım ben . "

" Beni özlemedin mi yani ? "

Kafamı kaldırdığımda Cenki gördüm .  Hemen boynuna atladım . 

" Cenkim"

" Metem "

Ayrıldığımızda  onu ne kadar özlediğimi fark ettim . Canım kuzenim benim . Berk ise bir bok . Onu sevmiyom .

" Eee ne anlatacaktın?  "

" Gelir gelmez anlatılır mı ?"

" Anlatılır anlatılır.  "

" Peeekii."

15 dk sonra

" Cenk seni döverim."

" Niye ya ?"

"Ya kavuşabileler kavuşsun kavuşamayalar otursun . Çabuk ona yazıyosun ."

" Ama hislerimden emin değilim. "

" Onu seviyor musun ? "

" Yaaani . Aslında bana yazması hoşuma gidiyor da- "
 

Ağlamaya başlamıştım . Evet aklıma kokusuna hasret kaldığım sevgilim geldi .

" Bak bu hayat acımasız .  Herşeyi elimizden alıyor hiç acımadan.  Ne yap ne et  zamanın varken mutlu olmaya bak . Hayat senin gözyaşına bakmaz . Seviyorsan seviyorum gel deneyelim de sevmiyorsan git de . Ama onunda duygularını düşün . Cenk kendi kararını kendin ver . Pişman olacağını bilsen de yapmalısın.  Tamam mı ?"

   Bana sarıldığında ikimizde ağlamaya başladık . Evet birimiz ağladığında digeride ağlıyor .

   Gözlerim ağrımaya başladığında onları kapattım.  Evet onlarda yoruldular .

💙🖤💙🖤💙🖤💙

Canlarüm lütfen oy verip yorum yapinnn .

  Sizi seviyorum 😘

Geri gel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin