İşte orada. Benim miniğim. Ah hayır ağlama lütfen . Dayanamıyorum nolur ağlama . Seni öyle görmek canımı acıtıyor. Hemde çok ." Niye beni bırakıp gittin ? Ben sensiz yapamıyorum. Herkese iyiymişim gibi davranıyorum ama değilim . Hemde hiç. Sensizlik canımı yakıyor. Kalbim acıyor hiç acımadığı kadar . Enes ....... sevgilim bekle beni tamam mı ? Bizimkileri kavuşturucam sonra ..... Sonra yanına gelicem söz veriyorum . Her ne kadar sen sözünde durmamış olsanda ben sözümde durucam . "
Gelme meleğim gelme . Ağlama lütfen . Sen gülmeyi hakediyorsun . Benimde kalbim acıyor . Ama senin için katlanıyorum. Çünkü her acıyı senin için çekmeye hazırım .
" Biliyor musun senin okuluna başladım . Gerçi sana arada yazıyorum cevap vermeyeceğini bilsem de. Birde sürekli bana yavşamaya çalışan biri var . Ama bilmiyor ki (hıçkırık) benim kalbimin birtek sana attığını. Merak etme (hıçkırık) ben seni asla bırakmıycam . Hep seni sevicem . Başka kimseye bakmiycam . Çünkü benim kalbimdeki yer sana ait . Kimse orayı ele geçiremez . "
Ayaz umarım o sen değilsindir . Merak etme miniğim benimde kalbim sadece sana ait . Bende hiçkimseyi almıycam .
Gökyüzüne baktığında bende baktım ve fısıldadık .
" Seni seviyorum."
" Seni seviyorum ."
Görüşürüz meleğim . Şuan gitmem gerek ama yine geri gelicem söz veriyorum . Ve bu sefer sözümde durucam .
Saklandığım yerden sessizce çıkıp kendimi boş sokaklara attım . Yağmur yağıyor .
Burukca gülümsedim. Onu gördüm.
Sokaklardan geçerken telefonum çaldı.
Piç Ayaz arıyor ...
Bu yine beni niye arıyor ?
" Ne var lan götoş ?"
" Aaa ama öyle denmez ayıp . "
" Siktir git . "
" Niye seni sikim ki ? Mete varken . O daha güzel . "
" Demek ona yavşayan sendin . Anlaşmayı bozdun . "
" Eee kurallar çiğnenmek için vardır . "
" En başta seninle anlaşma kurmamalıydım pis sadist piç. Ona dokunamazsın . O benim . Sadece benim . "
" (kahkaha sesi ) Dokunamiycağima emin misin? Ben onu en kısa zamanda altıma almak istiyordum ama . "
" Benim seni toprağın altına almamı ister misin piç herif . Bok alırsın sen onu . "
" Niye ya bana bunları söyleyen kişi kendinin ne olduğunu unutmuş . "
" Bana bunları diyen kişi anlaşmayı unutmuş . Daha arama beni sikik . "
Telefonu sinirle kapadım . Pislik sadist . Ona ben göstericem meliğimle beni tehdit etmeyi . Kimse meleğime dokunamaz .
☆☆☆☆☆☆
hayalatlaylam12 bu bölüm senin için . Özür dilerim kalbini kirdığim için beni affet 😔
E ama oy ve yorum 😣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Novela JuvenilYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...