Akın dan
O çocuklar benim sevdiceğime bücür dediler . Hah şimdi yenildiniz ne bok yiyceniz . Karşınızda Oyun Tanrısı var .
Tabii onlara teşekkür etmeliyim . Sayelerinde Deniz ' e daha çok yaklaşabilmiş ve dokunabilmiştim . Saolun veledikler .Deniz kazanınca boynuma atlamıştı . Lan böyle yapma ama ya . Bana yazık . Azıyorum .
" Teşekkürler "
" Rica ederim de dur boğulacağım. "
Benden uzaklaşınca kendime küfür ettim . İyi bok yedin Akın , aferin .
Dur lan o kızardı mı ? Tam öpülesi duruyor .
" Özür dilerim . Aaa şey gitmem gerekiyor geç oldu. Tekrardan teşekkür ederim Akın abi. "
Abi deme lütfen . Herşeyi de ama abi deme . Onun suratındaki ifade ne ? Lan ben bu çocuğu istiyorum . O kadar . Deniz sen benimsin .
" Deniz çok tatlısın ."
Ve ilk adımımı attım . Oh be .
Bana döndüğünde gözleri kocamandı . Loş ışıkta olsa yüzünün kızardığını görebiliyorum . Tabii ömrünüz burada geçerse alışıyorsunuz.
" T - teşekkür ederim . "
Lan kekeleme . Azıyoruuum . Eğer burada kimse olmasaydı direkt dudaklarına yapışırdım .
Şu hali çok tatlı . Ahhh kalpten gidecem şimdi .
" S - Sende tatlısın . Yani ya - yakışıklısın . Ah gerçekten gitmem gerekiyor . Görüşürüz . "
Hızlıca gittiğinde arkasından baka kaldım . O bana az önce iltifat mı etti ? Ahh tutmayın beni düşüyorum .
.......,.......,........,.........,....,.......,.........,....,.......
Akın hiç boşuna bakma . Ben Denizimi yolda bulmadım . Azcık uğraş bakim . Kıvamın yerine gelsin öyle verecem sana . Veya vermicem .
Akın
Ağzınla bana çiçek getirerek Denizi alabileceğini mi düşündün ?
Aferin sana doğru düşünmüşsün . Al senin olsun .
Deniz :
Vazgeçtim vermiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...