Saplar Kulübü
Deniz : Şu gurubun adını değiştirin ya . Ben sap değilim . Tahada değil. Siz sapsınız . Ağlayın .
Arda : Yavhu boş şeyler atmayın ders çalışacam.
Furkan : Ağlamam banane .
Ayaz : Uykum var ama uyumiycam. Çünkü neden olmasın ?
Bedirhan : Markette bir çocukla çarpıştık varya çocuk taş taş . Yakıyo alev alev .
Deniz : Şişşt Taha sende bana yardım et de şunlar ağlasın.
Taha : Taha şuan kıpirdayamıyo . Ben Meriç. Ve ağlayın veledikler . Taham benim 😁
Furkan : Ana enişte
Bedirhan : Hiih merdivenlerden mi düştü ? Ne oldu ?
Arda : Sakın ...... düşündüğüm şey mi ?
Taha : Ne düşünüyon ?
Arda: Siktin dimi Taha yı
Taha : Lan niye her yerde zeki biri var . Ve evet hehehehe çok güzeldi ama sonra beni odadan uçan yastıklarla kovdu ☹
Ayaz : Ohaaaaaa abaza enişte
Taha : Abazayla ne alakası var
Ayaz : Bilmem onu diyesim geldi . Nedensizce .
Deniz : Yaaaaağ biz Anilla ilk olucaktık ama
Taha : Anıl ve sen kudur bakem . Bende gidip taha aşkımı öpemde beni affetsin .
Ayaz : Yavşak enişte
Taha : Çocuk sen bana niye taktin ya git diğerlerine
Ayaz : Bad boy enişte
Taha : 😑
Mal Ayaz . Neyse benim bebeğime ilgilenmem gerek .
" Tahamm aşkım kapıyı açsana lütfen. Endişeleniyorum bak . "
" Kendin aç. "
" Ama niye ?"
" Kıçımı oynatamıyom sayande . Hele bu gidişle 1 hafta kıç ağrısı çekerim . Of Meriç of . "
" Ya bebeğim tamam kızma bana ya . O kadar tatlısın ki kendimi tutamadım . "
" Yedek anahtar askıda al aç . "
Gözümü gezdirdiğimde askıda tek bir anahtar olduğunu gördüm . Anahtarı alıp kapıyı açtım . Taha yorganı iyice kafasına kadar çekmiş ve bana sırtını dönmüştü. Yanına gidip oturdum . Gönlünü almam lazım .
Yorganı kafasından çekmeye çalıştım ama vermiyordu .
" Bebeğim özür dilerim . Ama bide iyi yanından bak merakın gitti . "
" Kıçımda gitti . "
Sesi boğuk çıkmıştı ve bu beni daha çok azdırıyordu . Gerçi onun nefes alması bile beni azdırıyor ama konumuz bu değil .
" Kendimi nasıl affettirebilirim ?"
" Bidaha .... habersiz yapmaya kalkma . "
" Peeeeki affettin mi ? "
" Hıhı şimdi bana sarıl da uyuyalım . "
Gülerek ona sarıldım . Oda kafasını yorgandan çıkarıp bana döndü . Tabi bunu yaparken yüzünü buruşturmuştu . Ay çok mu sert girdim acaba ? Ellerini belime sarıp kafasını göğsüme yasladı .Bunun amacı beni daha çok azdırmak mı? Eğer öyleyse amacına ulaştı .
" Meriç ...seni çok seviyorum . "
" Bende seni. "
Gülümseyip saçlarına öpücük kondurdum .
" Taha ?"
" Hımm?"
" Sakın beni bırakma tamam mı ? Yoksa gelir seni hiç kalkamayacağın şekilde sikerim . "
" Bırakmam. Meriç ama ya birimiz ölürse ne olacak ?"
Aklıma o gün Mete nın çığlıkları ve ağlayışları geldi .
"Üzgünüm elimizden geleni yaptık ama onu kutlrtarama-"
" HAYIR YALAN SOYLÜYORSUNUZ . "
" Başınız sağolsun . "
" Hayır hayır hayır hayır HAYIR"
" Mete abicim bi -"
" ENEEES HAYIR OLAMAZ BU BIR RÜYA ARTIK UYANDIRIN BENI "
" Mete ......o .......artık ......yok . "
" BANA SÖZ VERDİ BENİ HİÇBİR ZAMAN BIRAKMAYACAKTI . ENES HAYIR BENİ BIRAKAMAZSIN BEN SENSİZ YAPAMAM ! BU GERCEK DEĞİ-"
Metenin birden yere yığılmasıyla yanına koştuk . Evet bu gerçek olamaz . Benim kardeşim bizi ve sevdiği çocuğu bırakıp gidemez . Bu .....bu .......bu bir rüya. Mete nin dediği gibi .Mete kendini üç hafta boyunca odasına kapatmıştı. Birkaç kez intihara kalkışmış ve biz onu zar zor durdurmuştuk . En sonunda ise bizim okula gelmişti . Gülüyor ama gözlerinden yalandan güldüğü belli oluyor . Onu çok özlüyor .
" Meriç.....ne oldu?"
Taha bana şaşkın gözlerle bakıyordu. O an gözlerimin dolduğunu hissettim .
" Aklıma o gün Mete nın nasıl perişan olduğu geldi . "
" Meriç ne oldu Mete ye?"
" Enes .........sevgilisiydi . "
" Neeee!? Olamaz o ölen Enes mi ? Ya hayır ya . Off kıyamam ben Mete ye. "
" Sakın beni bırakma Taha . Benim hayata tutunma amacım sensin . Beni o günden sonra mutlu edende sensin ."
" Bırakmam ama sende bırakma . "" Bırakmıycam. "
Ona daha sıkı sarıldım . Onu çok seviyorum . Tahanin hep benimle kalmasını istiyorum .
❤
Biraz daha geçmişten kesitler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri gel
Teen FictionYine yağmur yağıyor . Aynı o günkü gibi . Aynı onun sevdiği gibi . Bu yağmuru tek izlemek çok acıtıyor . Artık dayanamıyorum . Lütfen geri gel ...