7

30 4 1
                                    

                  Saplar Kulübü

Deniz : Lan niye Anıl o yeni gelenin yanından ayrılmadı !!!

Arda : Doğru Baran da ayrılmadı . Hep uyurdu , uykusundan ayrılmazdı .

Taha : Meriç te ayrılmadı :(

Bedirhan : Peki ya Can a ne demeli ? O daha ayağa kalkmaya üşenen birisi olarak çocuğun yanından ayrılmadı . Neden ya ?

Furkan Ya Semih  ? O okula gelmezdi ki ! Geldiği gün sayısı yaşımdan az . Geldiği zamanlarda hep uyur veya geri kaçardı . Ama şuan:(

Ayaz : Normalde bizden büyüklere abi dememiz gerek ama onlar gelecekteki eniştelerim olduğu için bişey diyemem .

Furkan : Ayaz ! Sen niye böyle zekice konuşuyorsun . Unutma sen malsın.

Ayaz : Yoooo zeki  olmalıyım . Yoksa abim beni evden atacakmış .

Taha : Lan Arda  , senin nasıl notların yükseldi ?

Arda : Kanka eğer zeki olursam belki Baran 'ın dikkatini çekebilirim . Hocaların gözüne girdim sonunda . Bir sonraki aşama Baran 'ın gözüne girmek .

Bedirhan : Demek o yüzden sürekli bizi boşluyon .  Aslında zekice bir plan . Acaba ben Can 'ın gözüne girmek için ne yapabilirim ?

Taha : Şişşt müdürün arabasını beğendiniz mi ?

Deniz : Yoksa adamın arabasının önüne o popo ve camlara bok  resmini  sen mi çizdin ?

Taha : Yep .

Arda : Güzel olmuş . Müdür delirmekten ne yapacağını şaşırdı .

Ayaz : Lan bu arada ben yakışıklı mıyım ?

Deniz : Hayır değilsin . Götüm bile senden daha güzel .

Arada : Dur dur dur ! Ayaz bu soruyu ne zaman sonra yengemiz oluyo .

Taha : Yine kimi gözüne  kestirdin ?

Bedirhan : Kız güzel mi ?

Ayaz : Bu sefer harbi vuruldum . Ve kız değil erkek . Yani eniştemiz olacak.

Bedirhan : Yeni çocuk mu ?

Ayaz : Çüşş lan nerden bildin ?

Bedirhan : Lan çocuğa resmen yiyecekmiş gibi bakıyordun  . Bu arada o çocuk sizede tanıdık gelmedi mi ?

Taha : Harbi ya ama nereden ?

Ayaz : Sanki rüyalarımdaydı ....

Arda : Aha ben galiba hayırlıyım ama tam değil .

Deniz : Bizimkilerin kankası olan Enes abi var ya işte o intihar ettiğinde cenazesindeydi . Yalnız çocuk baya kötüydü .

Taha : Peki biz niye cenazedeydik ?

Deniz : ÇÜNKÜ BİZİMKİLERİN KANKASIYDI .

Taha : Doğru .

Ayaz : Sanırım Enes abinin bir yakını .

Arda : Neyse gençler ben annemle sarma yapacam görüşürüz.

Bedirhan : Bende gidip marketti bi kontrol etmeye gideyim . Kendime ziyafet hazırlıyacağım.

Ayaz : Bari bende gidip abime sataşayım .

Taha : Bende o zaman yeni planlar kurmaya bakim . 

Furkan : Bende dizimi izleyeyim.
 
Deniz :Ben napıcam ?

Bari gidip internet kafede oğlan keseyim.  Ya da oyun oynayayım .




Geri gel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin